Ön Söz

10 0 1
                                    


Ben onun hayaliyle birçok senaryo kurdum kafamın içinde. Başrole onu koydum, onu yaşadım. Kendimi o iki başrolden biri yapamadım. Biri oydu, ondan başkası olması imkansızdı. Ama diğeri hiç ben olamadım. Bir hikaye yazdım kendimce, çok sevdiği ve çok sevildiği lakin başrolünün ben olamadığım bir hikaye.

Bu hikaye kabuk bağlamış olup da sürekli kanayan yarama gelsin. Üstüne kimseyi o hislerle sevemediğim kişiye gelsin. Yıllar geçse bile doğum gününü unutamadığım o çocuğa. Hayranlıkla izlediğim, utançtan uzun süre bakamadığım ilk aşk heyecanıyla yanıp tutuştuğum ancak adımı bile bilmeyen o çocuğa gelsin.

Doğum gününü kutladım biliyor musunuz? İlk ve son kez. Biraz bahsettim bendeki ondan, madem öyle neden şimde yoksun dedi. Ona söyledim, ihtimaller denizinde bile değiliz sen ve ben. Haklı çıktım zira kim olduğumu öğrenince bütün sözleri boşa gitti. Öyle işte.

Milyonlarca hikayeden biri daha başlamadan bitti. Sevin, sevilin. Bir hissi ilk kez yaşıyorsanız peşinden gidin o an yaşayın. Yoksa dilinizde buruk bir tat bırakıyor, unutamıyorsunuz. Sonra benim gibi seneler sonra çıkıp doğum gününü kutluyorsunuz kırık bir kalple. Ama o sizi hatırlamıyor bile. Onu düşünerek dinlediğim şarkıları, başkasını düşünerek dinliyor şimdi. Her neyse.

İçimdeki duyguları nasıl dindireceğimi bilmiyorum. Yıllar önce bir hisse kapıldım, bir daha asla onun gibi hissedemedim.

Biraz dertleşme biraz da bu kitabın yazılma hikayesi olsun istedim bu sayfa.

Bu satırları ihtimaller denizinde olmayan bize yazıyorum sevgilim. Sana ilk kez ve son kez diyorum bu kelimeyi. Bu kitap bittikten sonra adını anmayacağım gibi. Bu satırları asla okumayacak sana.

Belki beni sevmediğin kuralı hayatım boyunca yüzleşeceğim bir gerçek. Ama hayal dünyası için gerçek olduğunu kim söyledi :)

Bu kitabın başrolü o evet, ama diğeri  ben miyim bilmiyorum. Kimse gibi :)

Hoşgeldiniz.

Dipnot: Gerçek bir olaydan uyarlanmıştır.

Sen Orada Yoksun | İlk Aşk Serisi 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin