02

3 0 0
                                    

demirkanbartu: Öncelikle çok teşekkür ederim. Sende iyi ki varsın. (01:08)

demirkanbartu: Kendi hesabından yazmanı dilerdim

demirkanbartu: Ve son kez olmamasını isterdim.

Bildirim panelime düşen mesajlar kalp atışlarımı arttırırken şok içinde ekrana bakalaldım.

Beynimde çalan sirenler dışarıdan duyulabilseydi, insanlar kıyamet koptuğunu düşünürdü

Ellerim buz gibiydi ve tir tir titriyordu. Titreme ellerimden bütün bedenime geçmeye başladığında bardağıma uzanarak bir yudum su içtim.

O sırada bir bildirim daha düştü telefonuma.

demirkanbartu: Ben senin hep aklında, sen benim hep kalbimde olacaksın.

Ne zaman kıvrıldığını bilmediğim dudaklarım elektrik çarpmış gibi aniden düzeldiğinde gözümden bir damla yaş akmıştı.

İnanamıyordum kendime.

Nasıl böyle bir hata yapardım!?

Onu boş yere umutlandırmıştım , başkası zannetmişti beni. Mesaj beklediği birileri vardı ve kesinlikle o zannetmişti beni.

Yaşayacağı hayal kırıklığını düşündüm.

Ardından parmaklarım hızla tuşlar üzerinde dolandı zira daha fazla umutlanmasına göz yumamazdım.

İnsan bir kere umuda düştü mü, gerçekleri görmesi zor olurdu.

nothingliketoyou: Rica ederim.

nothingliketoyou: Kimi düşünüp bu cümleleri kuruyorsun bilmiyorum ama aklından geçirdiğin kimse değilim. Umutlanmanı istemiyorum, mesaj beklediğin biri varsa yani.

nothingliketoyou: Kendi hesabımdan yazamazdım, çünkü bu olmaması gereken bir şeydi.

demirkanbartu: Mesaj beklediğim kimse yok, içimden geldi yazdım.

demirkanbartu: Neden olmaması gereken bir şey olsun ki?

nothingliketoyou: Sebebi bana kalsın, dediğim gibi ilk ve son kez kutlamak istedim. Kutladığıma göre artık gidebilirim. İyi geceler.

demirkanbartu: Kim olduğunu neden söylemiyorsun?

nothingliketoyou: Cevap vereceğini bile düşünmedim. Kim olduğumu bilmen bir şey değiştirmeyecek ki. Sadece bil, düşündüğün hiçbir kişi değilim.

nothingliketoyou: Son kez yazıyorum çünkü artık doğum gününü unutmam gerekiyor.

demirkanbartu: Nedenini öğrenebilir miyim? Söyler misin? Ne yaptım ben ki unutmak istiyorsun?

nothingliketoyou: Sen bir şey yapmadın ki! Ne yaptıysam ben kendi kendime yaptım.

demirkanbartu: Madem bir şey yapmadım neden yoksun o zaman şimdi?

demirkanbartu: Neden kaçıyorsun?

nothingliketoyou: Dediğim gibi sen ve ben ihtimaller denizinde bile değiliz şimdi bana nereden biliyorsun öyle olduğunu tarzında cümleler sarfedeceksin

nothingliketoyou: Ama inan bana, biliyorum

nothingliketoyou: Zaten yoktum ve işte yok olmaya da devam edeceğim. Hiçbir şey değişmeyecek hayatında.

demirkanbartu:İhtimaller denizinde olmasaydık eğer şuan burada olmaz bu cümleleri kuramazdın.

demirkanbartu: Gelip doğum günümü kutlamazdın, benim hakkımda bir şey bilmezdin. Biliyorsan eğer ihtimalleri varmış.

demirkanbartu: Ama bu ihtimalleri sen görmek istememiş ve inanmamış, vazgeçmişsin.

demirkanbartu: Ben senin doğum gününü kutladım mı peki?

nothingliketoyou: Hayır, bilmiyorsundur bile.

demirkanbartu: Nereden biliyorsun bilmediğimi?

nothingliketoyou: Biliyorum, bazen bazı şeyleri bilebilmek için gerçekten hissetmek yeterli olur.

■■■■

Belki bazılarınıza saçma geliyor olabilir ama... yaşadık bee bunun da kralını yaşadık.

Sen Orada Yoksun | İlk Aşk Serisi 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin