Gözlerim telefonumun sol üst köşesindeki saat ibaresine gidip geliyordu. Dakikalar sonra akrep ve yelkovan 12'nin üstünde buluşacaktı. Bazı günler sıradan gelen bu olay şimdi kalp atışlarımın kulaklarımı tırmalamasına sebep oluyordu.23:55
Bütün gün düşündüğüm, olmaz hayır diye direttiğim düşünceler beynimi kemiriyordu.
Ne kaybedecektim?
Belki biraz gururumu.
Ne kazanacaktım?
Onu? Hayır bu mümkünatı asla olmayan bir ihtimaldi.
Hiçbir şey diye geçirdim içimden, umutlanmak istemediğim için bir kez de sesli dile getirdim.
"Hiçbir şey kazanmayacağım, sadece...Sadece belki bu sefer başarıp unutacağım onu? Hem ne demişti bugün okuduğum kitap, yarım kalan duygular düşünceler döner dolaşır size hatırlatırlar kendilerini."
Oturduğum sandalyeden kalkıp boş odadan birkaç tur attım.
Düşüncesi bile gözlerimi dolduruyordu.
Sanki kilitli bir kutu yere düşmüştü de kilidi kırılmıştı. Bütün sırlarım da o kutunun içinden yerlere saçılmıştı.
Son bir kez saate baktım.
23:57
"Hayatında bir kez cesur ol! Yap şunu!" Asla cesur bir kız olmamıştım. Başıma gelebilecek bir tehlikeye veya işleri rayından çıkaracak her duruma karşı ön yargılıydım. Hata yapmak benim için ölüme eş değerdi.
Sosyal medya hesabıma girdim.
Bunu kendi hesabımdan yapabilecek kadar cesur değildim. Sahte bir hesap açıcaktım alt tarafı, ardından doğum gününü kutlayacaktım.
"Zaten asla cevap vermez ki! Bende biraz bekler ardından hemen hesabı silerim.. İlk ve son kez."
Hesabı açtım. 00:00 olmasına saniyeler kalmışken, mesaj gönder ibaresine tıkladım. Ona söylemek istediğim her şeyi bir mesaja sığdıramazdım ama onun için iyi dileklerimi yazabilirdim işte.
nothingliketoyou: Doğum günün kutlu olsun, nice yaşlara.
nothingliketoyou: İyi ki varsın, iyi ki var oldun
nothingliketoyou: Hayatın boyunca karşına hep iyi insanlar çıksın, mutluluk seni bırakmasın. İlk ve son kez kutlamak istedim :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Orada Yoksun | İlk Aşk Serisi 1
Fiksi RemajaBen onun hayaliyle birçok senaryo kurdum kafamın içinde. Başrole onu koydum, onu yaşadım. Kendimi o iki başrolden biri yapamadım. Biri oydu, ondan başkası olması imkansızdı. Ama diğeri hiç ben olamadım. Bir hikaye yazdım kendimce, çok sevdiği çok se...