Jungkook'tan;
Yine dış dünyadan bi' nebzede olsa kopmak için saat gecenin 3'ünde oyuna girmiştim. Oyun oynarken kendimi daha iyi hissediyordum. Keşke şu internet biraz daha hızlı olsa da bu kadar kasmasa iyi olacak ama bir türlü yüklenmiyordu. Uzun bir bekleyişin ardından sonunda yüklenmişti. Başla düğmesine bastım, ve eşleşmenin tamamlanmasını beklemeye başladım. Bu saatte oynayan var mıdır bilmem ama yine de bir ümitti benimkisi. Ne yani.. 4/4 eşleşme oldu. Gece gece buna sevineceğimi tahmin etmezdim.
Oyun başladığında takım arkadaşlarıma baktım. Dikkatimi çeken nick'e bakakalmıştım. Sesli bir şekilde konuşmuştum.
"Wintaebear mı?? Sevimliymiş fazlasıyla."
Karakterine baktığımda nick'inin aksine daha asi bir duruşu vardı. Siyah bir gömlek ve siyah pantolonuyla karakteri bile çekici duruyordu. Oyuna para yatırdığı belliydi yüz şekilleri farklıydı klasik olanların aksine. Oyuna para yatırmayı saçma buluyordum ne gerek vardı sadece kafa dağıtmak için giriyorum sonuçta.
"Aissh! dalmışım.. oyun başlamış çoktan."
Mini haritayı açtım ve atlayacağım yeri işaretledim sonradan farkettiğim bir şey vardı. Wintaebear adlı kullanıcıda benim işaretlediğim yeri işaretlemişti. Pek umursamamıştım, olabilirdi sonuçta sadece ben atlayacağım diye bir şey yoktu sonuçta.
"Bir dakika.."
İşaretlediğim yere bir çok kişi atlamıştı, kesin hemen ölürdüm. Hemen başka yeri işaretledim, işaretlediğim anda wintaebear adlı kullanıcı da orayı işaretlemişti.
"Bu beni mi takip ediyor?!"
Umursamaz bir tavırla uçaktan atlamıştım çabalarım boşa çıkmıştı yine bir sürü kişi atlamıştı. Oflayarak evlerin birinin önüne doğru atladım ve hemen eve girip silah aramaya başladım. Şansıma silah bulmuştum fakat benden önce eve giren adam anında beni kafamdan vurup bayıltmıştı. Yatakta tepinmeye başlamıştım. Ta ki evin penceresinden eve girip beni öldüren düşmanı öldürüp beni kurtaran wintaebear adlı kullanıcıyı görene kadar. Bu her ne kadar iyi gibi görünse de biraz rahatsız olmuştum çünkü çocuk sürekli beni takip ediyordu.
Mesajlar bölümünden teşekkür ederim yazmıştım yine de. Hepsi anksiyetemden dolayı.. kendimi açıklama gereğide duyuyorum halbuki o kim ki açıklayacağım ona. Ama olmuyordu o an illa bir şeyler yapıp kendimi ezik gösteriyordum. Herkeste beni eziyordu haliyle bu durumumdan dolayı kimse ne beni severdi ne de değer verirdi. Hep geçirirdim içimden diğerleri gibi benimde arkadaşlarım olsa, beraber girsek oyuna diye ama yoktu. Yine derin düşüncelere kapıldım..
Çocuk bana rica ederim güzellik yazmıştı, şaka gibi! Ukala resmen. Ben burnumdan soluyup ekrana bakarken o evde ne var ne yoksa her şeyi toplamıştı. Sinirle evden çıkıp diğer eve girdim ve mermi bomba ne varsa topladım. Fakat bir türlü kask bulamıyordum, mesaj bölümünden "kask bulan varsa işaretler misiniz" yazmıştım. Sunshinehope adlı kullanıcı seviyesi 3 olan kaskı işaretlemişti. Sevinçle işaretli yere koşmuştum kaskı tam alacakken bu baş belası kaskı almıştı. Ne baş belası bir şey bu ya böyle?! Bir dakika o ne yapıyor öyle..?
El bombsını çekmiş ve sunshinehope adlı kullanıcıya doğru yöneltmişti. Saniyeler sonra çocuğu öldürmüştü, iyi de o takım arkadaşımız bunu neden yaptı ki? Aish bu çocuk cidden ukala olduğu gibi de şımarık! Mesajlardan rahat durmayıp çocuğu savunmak adına "neden öldürdün onu, o bizim takım arkadaşımız" dedim o ise "sen karışma ufaklık" demişti. Cidden gece gece sinirlerimi bozmayı başarmıştı. Bütün eşyalarını alıp evden çıkmıştı. Somurtarak evden çıktım ve gelişi güzel koşmaya başladım o sırada duyduğum ayak sesiyle ellerim titremeye başlamıştı. Hayır.. yine babam uyanmıştı, bu saatte beni uyanık görürse yine aynı şeyleri yapardı. Telefonu hızla kapatıp yastığın altına koydum, telefonu koymamla babam içeri girdi. Yine üstüme doğru geliyor ama vücuduma karşı koyamıyorum gözlerim kapanıyor sanki vücudumu başkası yönetiyor gibi, ağırlaşıyorum. Kalbim.. kalbimi hissetmiyor gibi ama bu çarpıntı bana kalbimin varlığını en acı şekilde belli ediyordu nefes bile alamıyorum ne oluyor bana..?
_____________________________________
İlk defa taekook fic yazıyorum umarım beğenirsiniz, oylamayı unutmayın! 🩵
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sᴛᴀʏ ᴀʟɪᴠᴇ | ᴛᴀᴇᴋᴏᴏᴋ
FanfictionDış dünyadan bi'nebze de olsa kopmak için oyuna giren Jungkook oyunda karşılaştığı Taehyung'un hayatını değiştireceğinden habersizdi. Başlangıç: 25.05.2023