4

1.7K 47 17
                                    

Eylül: Neyse siz oysanız işiniz vardır.

Kerem: Aslında yok daha yeni eve gelmiştim. Size ayırabilecek zamanım var konuşabiliriz. Bu arada sen benim o kerem olduğumu nasıl anladın?

Eylül: Ben koyu Galatasaraylıyım. Anlamak zor değil.

Kerem: Favori oyuncunu tahmin edeyim ben miyim ?

Eylül: Aslında üzgünüm ama sen ikisin.

Kerem: Allah Allah (gülerek) Peki ya bir kim?

Eylül: Nando

Kerem: Vayy benimde öyle

Eylül: Gerçekten çok seviyorum selamımı söylersiniz artık (güler)

Kerem: Ahaha aslında benim söylememe gerek yok bunu kendinde söyleyebilirsin.

Eylül: Anlamadım nasıl?

Kerem: Tanıştırabilirim sizi istersen.

Eylül: Kim istemez aşk olsun. Bu arada masrafları karşıladığınız için teşekkürler.

Kerem: Asıl ben teşekkür ederim.

Eylül: Anlamadım ne için?

Kerem: Aaıı şey için yani kırmayıp beni aradığınız için.

Eylül: Neyse öpüyorum görüşürüz.

Kerem: Görüşürüz.

Evet ben bir gerizekalıyım kabul ediyorum. Daha hayatımda yüzyüze konuşmadığım bir kişiye "öpüyorum" dedim yerin altına girmeyi yeğlerdim şuan üstelik adama görüşürüz dedim elin adamı beni napsın. Neyse bu konuşmadan sonrası üniversiteye devam ettim. Okul hayatım bitmiş ve artık çalışmaya başlayacaktım. Arkadaşlarımla bugün konuşacak buluşacak halim yoktu bende evde dizi izlemeye karar verdim. Bu arada da baya çalışmıştım söylemesi ayıp. Bu sürede Kerem ile daha çok konuşuyordum artık o da benim yakın arkadaşımdı şuan arkadaşlarıma söylesem eminim " kızım aptal mısın hangi hayal dünyasında yaşıyorsun futbolcu adam napsın seni " derlerdi aslında haklılarda ben bilr kendime inanamazdım. Hoşlanmıyordum aşıkta değildim sadece yakın arkadaşımdı en azından ben öyle görüyordum. Sonra karşıma bir haber çıktı " Galatasaray futbol kulübüne tercüman aranıyor " yazıyordu tıkladım ve başvuru formunu doldurdum. Ertesi gün telefon zil sesim olan Sezen Aksu - Zalim çalıyordu "seyret perişan halimi bende akşam olmakta" açtım.

Eylül: Alo?

GS: Alo merhabalar,Eylül hanım ile mi görüşüyorum?

Eylül: Evet buyrun benim.

GS: Dün saat 17:06 ' da yapmış olduğunuz başvuru formunu inceledik ve kararımızı verdik. Mümkünse bugün gün içinde görüşmeye gelebilir misiniz?

Eylül: Tabii, tabii ki de gelirim.

GS: Bekliyoruz efendim (diyip kapattılar.)

Üstten bir mesaj geldi

Kerem

Eylül Instagram hesabın var mı

Var neden sordun?

Verebilir misin acaba diyecektim.

Olur tabii @eylullc

Hemen ekliyorum.

keremakturkoglu sizi takip ediyor.

keremakturkoglu gönderinizi beğendi

üst üste bu mesajlar gelmeye başladı hava akşam saatleriydi post atayım dedim.

Özür dilerim || Kerem AktürkoğluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin