Berkan: Bırakayım seni Eylül'üm?
Eylül: Yok hiç gerek yok teşekkürler.(gitti.)
Kerem: Ya olum bi durun sayenizde kız kaçtı
Yunus: üstüme iyilik sağlık ben ne yaptım?
Kerem: Kız işinde mutlu ki başvurmusş illa keşke gelseydin yeni kız gelmiş falan zaten çok bunalttınız.
Eylülden,
Resmen daha gelecek kişiyi görmeden yorum yapmıştı yunus çok sinirlenmiştim hemen arabama atlayıp efenin yanına gittim. Biraz sohbet ettik sonra fotoğraf atmaya karar verdik ve birkaç fotoğraf çektik.
@eylullc: sahip çıktı sağ olsun.
@efederkn: Cüceme bak cüceme
@eylullc: Küstün müü
@efederkn: Evet ama öpersen affederim ❣️
@eylullc: ok canım ok
keremakturkoglu'dan bir mesaj.
Eylül bu kim?
efe
o kim?
aman boşver
öp falan diyor kim bu?
keremcim bence sen tüm gün bunu düşün.
Keremden,
Eve gelince tüm gün eylülü düşündüm acaba neden öyle davrandı? Kalbi mi kırıldı? Yoksa hemcins damarlarından mı oldu bilmiyorum böyle düşünürken bir bildirim sesiyle daldığım televizyondan gözümü telefona götürdüm. Mesaj Instagram'dandı
@eylullc bir gönderi paylaştı.
direkt tıkladım yanında biri vardı ve o erkekti evet ben biraz kıskanç olabilirim ama kıskanılmayacak gibi biri değildi ki o sorsan kızı daha doğru düzgün tanımıyordum bile nerden çıkmıştı bu saçma saçma duygular? Evet ben böyle geveliyorum ama içimde yazsam mı yazmasam mı melekleri yine fighting yaparken ben yazma taraftarı olup yazdım. Evet doğru düzgün cevap alamamıştım ama adını öğrenmiştim çocuğun.
Eylülden,
Keremin şuan beni kıskanmaktan kendini yiyip bitirdiğine yemin edebilirdim o da diğer arkadaşlarım gibi beni kıskanıyor diye düşünüyordum. Belirsiz belirsiz cevaplar yazdıktan sonra eve gidip uyudum ertesi gün iş başı yapacaktım.
↪️↪️↪️↪️↪️↪️↪️↪️↪️↪️↪️↪️↪️↪️↪️↪️↪️↪️↪️↪️