Selamlarr yeni bir kurguyla geldimm. Umarım beğenirsiniz. Keyifli okumalar.
Buraya başlama tarihlerinizi bırakınn.
❤
Dışarıda yürüyordum. Bu gün hava çok güzeldi. Arkadaşlarımın işleri olduğu için yalnızdım.
Bir banka oturduğuda buranın sessiz olduğunu fark ettim. Tam keyfini çıkarayım derken sessizliği telefon sesi bozdu.
"Alo? Efendim anne?"
"Kızım çabuk eve gel misafirlerimiz var."
"Ama anne ya. Ben gelmesem?"
"Olmaz öyle şey hemen eve geliyorsun."
"Çocuk var mı?"
"Yok."
"Tamam geliyorum." dedim oflayarak.
Eve geldiyimde salona geçip her kese "Merhaba" dedim.
3 kişiydiler. İkisi yaşlı kadın ve amca. Diğeri otuzlu yaşlarda bir adamdı.
"Benim kızda geldi. Öpsene kızım misafirlerimizin ellerini." dedi babam.
Babamın dediyini yapıp teyze ve amcanın ellerini öptüm.
"Kızınızda çok güzelmiş." dedi kadın gülümseyerek. Bende gülümsedim.
"Güzel kızım, hadi git kahve yap." Başımı tamam anlamında sallayıp mutfağa gittim.
Cezveye kahve döküp ocağı yaktım. Kahveler hazır olduğunda dökmemeye dikkat ederek fincanları doldurdum.
Salona geçip kahveleri dağıttım.
Mafya kılıklı adam sıkılmış gibiydi. Bitsede gitsek havasındaydı. Kahveleri bitirdiklerinde ayağa kalktılar.
"Biz kalkalım artık. Nişanda görüşürüz." dedi yaşlı adam.
"Ne nişanı?" diye sordum merakla.
"Senin nişanın tatlım." dedi annem.
"Anlamadım?!" dedim.
"Evleniyorsun."
"Ne!" dedim yüksek sesle. "Kiminle? Ne evlenmesi ne saçmalıyorsunuz siz?"
"Benimle." dedi mafya kılıklı adam.
"Müstakbel kocan Demir." dedi adamı göstererek. "Bu babaannesi Asuman hanım. Bu da dedesi Kazım bey." yaşlı kadınla amcayı göstererek.
"Kocam mocam değil. Evlenmeyeceğim." dedim sert sesle.
"Stresten öyle söylüyor bakmayın ona. Nişan tarihini konuşup hallederiz." dedi babam.
"Nişanda görüşürüz müstakbel karıcığım." dedi adının Demir olduğunu öğrendiğim adam. Karıcığın kadar kafana taş düşsün.
O an ki sinirle odama gidip kapıyı kapattım. Kapattım demek yalan olur çarparak kapattım. Kendimi yatağa attım.
"Kızım gire bilirmiyim?" dedi babam.
"Yalnız kalmak istiyorum."
Babam sözümü dinlemeyip, kapıyı açıp içeri girdi.
"Bak bana." dedi babam. Başımı kaldırıp ona baktım.
"Baba tanımadığım adamla evlenmek istemiyorum."
"Özür dilerim ama mecburuz. Şirketimiz batıyor ve kurtarmak için Karahanlı Holdingle iş birliği yapmamız gerekiyor. Demir karşılığında seni istiyor. Mecburdum."