8. BÖLÜM

167 13 20
                                    

Hellouuu nasılsınızzz? Yeni bir bölümler karşınızdayım. Umarım beğenirsiniz. Öptüüüüm.

...

Semih mutfağın tam ortasında durduğunda elindeki beyaz gülleri bana uzattı. "En sevdiğinden." diyip göz kırptı. 

Gülleri Semih'in elinden alıp gülümsedim. Beyaz gülün en sevdiğim çiçek olduğunu biliyordu. Kocaman gülümseyerek Semih'e sarıldım. "Teşekkür ederimm." dedim neşeli sesle.

"Evliliğini kutlamaya gelmiştim bücür. Bir haftadır işlerim yoğun olduğu için gelemedim kusura bakma." dedi yanağımdan makas alarak.

"Kutladığın için teşekkürler şimdi gide bilirsin." dedi Demir otoritör bir sesle.

"Misafir ağırlama şeklin böyle mi damat?" dedi Semih.

"Evet."

"Kimlere kız vermişiz görüyor musun?" Semih bana bakarak alayla güldü.

Demir, Semih'e karşı bir atakta bulunma isteyince onu durdurdum. Devam etseler bu işin sonu iyi bitmezdi.

"Acaba kavganıza son mu verseniz? Çocuk gibisiniz." dedim Demir'in koluna girerken. "Sakin ol vahşi aslan, tüm işlerini kavgayla çözemezsin."

"Sen karışma uysal tavşan," deyince, "Koca benim, arkadaş benim nasıl karışmayayım?" diye sordum.

"Koca senin mi?" dedi pis bir sırıtışla. "O kadar cümleden çıkardığın sonuç sadece bu mu?" dediğimde başını salladı.

"Fark ettiysen arkadaşta benim dedi." Semih Demir'le uğraşmayı seviyor sanırım.

"Karıma nazlanıyorum içine sıçmasana lan."

"Erkek evi naz evi?" dedim.

"Kız evi değil miydi o?" dedi Semih.

"Nazlanan Demir, ben değilim o yüzden kız evi değilde erkek evi oluyor aptal."

"Oğlum bence bu ilişkinin erkeği Rüya."

"Erkek sensin be benim gibi güzeller güzeli birine nasıl erkek dersin!"

"Ben zaten erkeğim şapşal. Güzel olduğun tartışılır."

"Demir ben güzel miyim?"

"Güzelsin." dedi gözlerimin içine bakarak. Gözlerimin en derinine bakıyordu sanki. Gözlerinde anlayamadığım bir tutku vardı. Şey gibi bakıyordu... Şey gibi... Aşıkmış gibi...

Mümkünmüydü acaba böyle bir şey? Demir Karahanlı bana gerçekten aşık mıydı?

Okuduğum tüm kitaplarda böyle durumlarda evli çiftler birbirlerine sırıl sıklam aşık oluyordular. Ama biz maalesef ki gerçek hayattaydık.

(Biri ona gerçeği açıklasın)

Küçükken mafya biriyle evlenmek istediğimi söyleyince ciddi değildim Allah'ım. Bu duamı kabul etmeseydin keşke.

"Ama o bana çirkinsin diyor." dedim çocuklaşarak.

"Onun gözleri bozuk ondandır. Yoksa benim karımın güzelliği göz önünde. Kusursuz bir güzellik hemde." Düştüm galiba. Kaldıranı söverim.

"Neyse def ol evimden Semih."

"Misafirperverliğin gözlerimi yaşartıyor Rüya."

"Mosoforporvorloğon gozloromo yoşortoyor Royo." diye taklit ettim onu.

"Müsaitsen yarın buluşalım mı? Yeliz, sen, ben? İsterse kocanda gelir."

"Bende!" diye fırladı Türkan. "Boş verin abimi onun yerine ben gelirim."

Nefretin AleviHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin