Частина 11. Погані актори

15 1 2
                                    


Другий день поїздки.

План сьогоднішніх нарад чудово продемонстрував, що не дивлячись, що це курортний комплекс, вони приїхали сюди працювати, а не дихати свіжим морським бризом.

На цей день було запллановано три наради: перша креативного відділу, друга крівників проєкту, а третя вже для узгодження між керівництвом і креативщиками приблизних строків і бютжету.

Чудовий план! Так у половини команди буде трох часу на відпочинок, бо все-таки людей вивезли хтозна куди у їх вихідний. План чудовий для всих крім Лєри,яка відповідала за маркетингову стратегію, і кураторки проєкту. Їм відпочинок сьогодні міг тільки наснитись в солодкх снах.

Першою була нарада з дизайнерами. Лєра більше любила цю творчу, на перши погляд, безладну атмосферу, ніж пафосні обговорення грошей "вилики цабе". Нарада Креативної команди пройшла більш розслаблено, трохи гамірно і активно. Головне були успіжно узгоджені кількі концептів рекламної кампанії, на які б не пішли всі активи компанії.

Друга нарада була навколо грошей, і тут вже було нудніше, присутність "улюбленого" сусіда явно не додавала позитивного настрою. Друга нарада теж закінчилась. Дівчина навіть видихнула з полегшенням, коли керівництву курорту припав до душі один з концептів. Третя нарада - це скоріше формальна зустріч відділів і всіх учасників, бо обдумати все й щось підготувати за кілька годин нереально. А отже мона було трохи розслабитись.

- Шановні гості, запрошою вас на обід. - припросив власник закладу. - Думаю нам варто зробити перерву перед третім засіданням.

Вони знову всі сиділи за тим же столом, що і вчора. Стіл, здавалось був накритий ще вишуканіше ніж вчора.

- Прошу. - Женька знову відсунув стілець.

"Мене зараз знутить від такої люб'язності." - Лєра мовчки впала на стілець, самостійно собі його зручно вмостивши, не звертаючи увагу на те, що руки хлопця все ще були на спинці.

- Ви посварились? - Фурія Оксана не спускала погляду з парочки. "З ними точно щось не те".

Лєра була занадто втомлена і зовсім не хотіла ще приймати участь в спектаклі. Їй хотілось сказати, що оцей придставник роду людського вільний як вітер в полі. Лови й вуздай! Але Євген відразу ж зауважив:

Пошли мене нах*й!Where stories live. Discover now