Вечірка була в розпалі, всі веселились і лише невеликий острівець негативу сидів за п'ятим столом і намагався заглушити своє невдоволення третім келихом вина.
- Янкаааа, наші озера відміняються! Ти уявляєш, всі завтра будуть дрихнути до обіду і відпочивати, а мене запроторюють у відрядження?! Я й в інтернеті можу подивитись що з себе представляє цей курорт! От для чого мені бачити все своїми очима?! – Подруга тільки сиділа знизуючи плечима, даючи цьому комку невдоволення виговоритись. – Нехай дизайнери цим й займаються, а з мене й аналітики досить для роботи! – все ніяк не вгамовувалась Лєра.
- Ой, та чула я про те ваше відрядження. Ви їдете на дорогущий курорт нахаляву. Ще й жалієшся! Налиха тобі ті озера?! Тим більше Женька теж там буде, може щось і вигорить.
- Вигорить... Діра в його ду...! Те що він їде - це ще одна величезна проблема. Впевнена на всі 100, що ця тварюка мовчки повз мене не пройде і якусь гидоту та й ляпне.- Пройшла любов - зав'яли помідори?
- І в бур'янах город...
- Ну тоді не пересікайтесь більш ніде окрім роботи. А якщо буде фігою морозити і, як ти кажеш, гидоту говорити, то пригрози, що прийдеться втрутитись твоєму нареченому.
- Яку ще нареченому?... – трохи не вдавившись вином пхинькнула дівчина.
- Якому, якому? Уявному. Чи в тебе реальний є, а я й не вкурсі?
- Дуже смішно.
- Ідеально – щоб це був підставний наречений. Тобто той, хто може прикинутись твоїм хлопцем.
- А як спалюсь? Ото буде ганьба.
- Продумай легенду. Треба когось призначити на роль хлопця. – Озирнувшись навколо подруга з єхидним усміхом прошептала на вухо, - Скажи, що ти з Віталієм. – Випрямавшись вона продовжила. – Не думаю, що Женька буда вести світські бесіди з ним, а от ти зможеш зробити пару фото й в офісі фін його може побачити. Те що треба!
- Не знаю. Думаєш проконає? А якщо він надумає заговорити з ним?
- Та цей снобяра не з кожним секретарем говорить, що вже говорити про охорону.
Алкоголь все більше давав про себе знати Лєра, як і всі колеги з кожним келехом ставала все сміливіше. Після обов'язкових посиденьок по відділах всі почали пересідати за ті столи, де вони почували себе комфортніше. Завдяки таким рокіровкам подруги опинились за одним столом з дівчатами з HR відділу і хлопцями із охорони. Як ми всі розумієм, це зовсім не співпадіння, що Віталій теж був за цим столиком. Дівчата вже зробили нишком декілька його фото, лишилось тільки зробити ще хоч одне спільне й операція «викуси» на сьогодні завершена.
YOU ARE READING
Пошли мене нах*й!
РазноеЦЯ ПУБЛІКАЦІЯ ЗАМОРОЖЕНА Історія зараз на стадії переписування і редагування. І за її змінами можете прослідкувати в Пошли мене (змінена) Ви представляєте ситуацію, в якій людина просить послати її нах*уй? Що стається, коли це відбувається вам ро...