"Bölüm 8" Kamp Ateşi

268 13 0
                                    

"Naz Efe'nin üstüne düşmüştür. Bu sırada Zeynep ve Elif kamp alanına döner ve onları üst-üste görür. Elif deliye döner ama belli etmemeye çalışır. Gidip Naz'a kalkması için yardım eder"

Elif - Naz iyi misin?
Naz - iyiyim iyiyim, bi an başım döndü sadece..
"Arda ve Ülkü de yanlarına gelir"
Ülkü - noldu, kötü bişey mi oldu?
Naz - yok bişey, açlıktan başım döndü sadece bi an. Bişeyler yiyelim düzelirim şimdi..
"Efe inanmaz ve ciddi bişey olmasından şüphelenir ve endişelenmeye başlar. Herkes yemek yiyodur, ama Efe çaktırmadan Naz'ı izliyodur"

Yoğun bir günün ardından akşam olur. Herkes ateşin başında oturuyodur...
Ülkü - ee millet, nasıl geçti gününüz
Leya - vAllahi ben çok eğlendim, doğa, yeşillik, temiz hava, hiç eve dönesim yok yani..
Zeynep - ben kamp yapmayalı yıllar olmuş, çok özlediğimi şuan fark ettim
Elif - vAllahi ben böyle böceklerin arasında uyumaktansa, lüks bi mekana gitmeyi tercih ederim
"Leya, Yağız ve Efe güler. Ülkü susun manasında kaş göz yapar"
Zeynep - benim kardeşim de böyle biri işte, paranın kölesi olucak nerdeyse
Elif - o kadar da demedik. Para'dan daha çok sevdiğim bi şeyler, bazı insanlar var elbet..
Naz - doğru ya, şimdi hatırladım. Senin hoşlandığın bi çocuk vardı, noldu ona?
Elif - daha sevgili değiliz, ama yakındır..

*1 saat sonra*
Elif - içecek bişeyler isteyen?
"Efe ve Naz hariç hepsi ister. Elif içecekleri getirmeye gider, kendi içeceği hariç hepsine uyku ilacı döker ve götürür"
Elif - İstemediniz ama size de getirdim..
"İlk Efe'ye verir, Leya bişey dediği için dönüp ona bakar ve o sırada Efe ilaçsız olanı alır.
Herkes içeceğini içer ve uykusu gelir. Ama Çağan tek başına ateşin başında kalır. Biraz vakit geçdikten sonra tam uyumaya giderken
Naz'la Zeynep'in olduğu çadırdan sesler gelir. Naz gözleri kapalı bi şekilde dışarı çıkar ve yürümeye başlar"
Efe - yine mi uyur gezerliyin tuttu senin...
Kolundan tutub çadır'a geri götürmeye çalışır, ama Naz sürekli diyer tarafa gider. Sonunda mecburen Naz'ı kucağına alıp kendi çadırına götürür. Kendi dışarı çıkarken Naz kolundan tutar ve "Efe gitme, beni yalnız bırakma" diye sayıklamaya başlar. Efe de dönüp yanında oturur ve elini bırakmasını bekler, ama Naz Efe'ye sıkı sıkı sarılır. Bikaç dakika sonra Efe de uyuya kalır.

İkinci ŞansHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin