Kamp vakti bitmişdir, hepsi evine döner. Efe ev'e girdiğinden beri kanepe'de sessizce oturmuş, bi köşeye bakıyodur. Yağız gelip yanına oturur ve konuşturmaya çalışır.
Yağız - onu mu düşünüyorsun?
Efe - hayır Yağız, Naz'ı falan düşünmüyorum.
Yağız - benim ağzımdan Naz kelimesi çıktı mı?
Efe - tamam, kabul ediyorum. Naz'ı düşünüyorum
Yağız - noldu, yaptıklarından pişman mı oldun?
Efe - evet Yağız evet, köpek gibi pişman'ım. Rahatladın mı şimdi?
Yağız - hem de çoook...
Efe - Yağııız..
Yağız - şaka yapıyorum oğlum, ne alınıyosun ya. Pişmansan gidip konuşsana Naz'la, ayaklarına kapan, özür dile. Sonuçta sen daha suçlusun. Kız'a güvenmeyen sensin.
Efe - ne bilim oğlum, onları öyle evde baş-başa görünce... hem o herif benim sevgilim'in evinde, yarı çıplak halde oturma cüretini nerden buluyodu?
Yağız - oğlum kız sana anlatmaya çalışmış, sen dinlememişsin. O adam Elif'in arkadaşıymış, Elif market'e diye çıkmış evden. Sonra çocuğun üstüne içki dökülmüş, o sırada sen kapıyı çalmışsın. Naz kapıyı açmaya gelince çocuk gömleyini çıkartmış. Yani çocuğu o durumda sen Naz'dan önce görmüşsün. Ve kız'a doğru dürüst açıklama yapmaya izin vermemişsin.
Efe - Sen beni tanımıyo musun? Ben kıskanınca gözüm bişey mi görüyo?! O an ne yaşadığı mı anlamıyosun. Gel ben sana böyle anlatayım. Düşün şimdi sen Leya'yla sevgilisin. Bir akşam süpriz yapmak için evine gidiyosun, ama kapıyı Leya açıyo ve arkada yarı çıplak bi adam görüyosun. Sen ne yapardın?
Yağız - ha, gerçekten düşüncesi bile çok kötü
Efe - düşüncesi bile kötü bişeyi ben yaşadım işte. Şimdi esas soru şu, ben kendimi Naz'a nasıl affettiricem?...Naz, Leya ve Ülkü, Naz'ın evinde oturuyor. Zeynep ve Elif başka yerdeler, evde sadece 3'ü var. Leya ve Ülkü, Naz'ın ağzından laf almaya çalışıyolar.
Leya - Naz, bu arada sen ne zaman Efe'nin çadırına geçtin? Olan Elif'e oldu yani, boşu-boşuna araba'da uyudu kız.
Naz - kızım kaç kere söylicem hatırlamıyorum, ben Zeynep'le uyudum, sonra bide sabah kalktım gördüm Efe bana sarılmış uyumuş, ne olduğunu anlamadan hızla çıktım çadırdan.
Ülkü - Efe sana sarılmıştı yani, sen hiç sarılmamıştın?... kızım, çocuğun üstüne çıkmıştın resme-
Naz - nee, siz benim orda uyuduğu mu gördünüz ve kaldırmadınız öyle mi? Ben şimdi ne bilim, belki de ben uyuduktan sonra siz beni Efe'nin yanına yatırdınız..
Leya - O kadar da değil Naz. Hem bizim seni kaldırmaya gücümüz mü yeter?
Naz - Leyaaa, ben o kadar şişko muyum? Farkındayım bu ara biraz fazla yediğimin ama şişko da değilim yani.
Ülkü - yok canım Leya öylesine dedi zaten. Demek istediği biz senden habersiz bişey yapmayız..
Naz - öyle olsun bakalım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İkinci Şans
Ficção Adolescenteyanlış anlaşılmalardan dolayı ayrılıan, ama bi türlü bir'birilerinden uzak duramayan iki aşığın hikayesi..