Naz kendini toparlayıp tam yanlarına gidecekken Efe Elif'i iter ve sinirli bi şekilde bağırmaya başlar.
Efe - Napıyosun sen? Kendine gel! Ben Naz'ı seviyorum, ve sonsuza kadar da onu sevicem. Bunu o kafana sok.
Elif - Naz, Naz, Naz. Yeter artık. Seni seviyorum diyorum, alamıyor musun? Senin için ben neler yaptım farkında mısın?Naz arkadan gelir ve Elif'i omuzundan tutup kendine doğru çevirir.
Naz - Neler yaptın Elif'cim? Bana da anlatır mısın?... Mesela bizi nasıl ayırdığını, bizi ayırmak için neler yapdığını...
Elif - Eveet. Aylardır sizi ayırmaya çalışıyorum, başardım da. Şimdi de senin işini bitiricem ve Efe artık tamamen benim olucak...Bunu söylerken çantasından bıçak çıkarıp Naz'a saldırır. Efe elini havada yakayıp "o iş öyle kolay değil" der, ve elinden bıçağı alır. Elif dönüp Naz'a bağırmaya başlar.
Elif - senden nefret ediyorum, senden nefre-
Daha sözünü tamamlayamadan Naz bi tokatla Elif'i yere serer. Bu sırada Arda ve Ülkü yatdan çıkıp yanlarına gelir.
Ülkü - Noldu burda böyle?
Naz - soru soracağına polisi ara hemen. Beni öldürmeye kalktı manyak..
Arda - Elif?¿ olum noluyo burda?
Efe - anlatırım sonra. Lan burda o kadar şey oldu, siz nasıl duymadınız?
Ülkü - sen geçin içeri diyince, biz de gidip müzik açdık seni bekliyoduk. Gelmediğini görünce çıkıp bakalım dedik işte...Bir süre sonra polisler gelir ve Elif'i alıp götürürler. Efe'ler de yat'a binip denize açılır. Ve olanları Arda ve Ülkü'ye anlatırlar.
Ülkü - Ama Leya hep diyordu "bu kızda bi iş var" diye.
Naz - Ne bilim ben, kaç aydır birlikteyiz. Ben aylardır o manyakla aynı evde yaşıyorum ya.
Efe - Çok şükür bişey olmadı.
Naz - sen kendi adına konuş. Nerdeyse ölüyodum ya ben.
Efe - Sen ölseydin ben yaşıyacak mıydım sanki? (Sesini hafif yükseltir)
"Arda ve Ülkü çaktırmadan içeri giderler"
Naz - Yaşarsın, yaşarsın... gidip o Zeynepciğin'le mutlu mutlu yaşarsın.
Efe - Hani sen beni Zeynep'den kıskanmıyodun...
Naz - ben seni niye kıskaniyim ya? Kim eski sevgilisini kıskanıyo..
Efe - Eski mi?
Naz - yeni misin? Ayrılmadık mı biz?
Efe - E öyrendik ya, hepsi Elif'iin oyunuymuş işte.
Naz - Sen de güzelce oyuna geldin ama. Bana kendimi ısbatlamam için bi şans bile vermedin. Biz Elif'in oyunu yüzünden değil, senin bana olan güvensizliğin yüzünden ayrıldık.Arda gelir ve Ülkü'nün Naz'ı çağırdığını söyler. Naz Ülkü'nün yanına gider. Arda Naz gider gitmez Efe'ye sormaya başlar.
Arda - Noldu, barıştınız artık dimi?
Efe - Yok be, nerde. Birilerinin inadı aşkının önüne geçtiği için affetmiyo hâlâ. Ama ben ona yapıcağımı bilirim.
Arda - Napıcaksın?
Efe - Bana kıskanç falan diyo ya. Onu kıskançlıktan çatlatıcam. Sonunda kendisi gelib barışmak isticek.
Arda - Hadi İnşAllah...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İkinci Şans
Roman pour Adolescentsyanlış anlaşılmalardan dolayı ayrılıan, ama bi türlü bir'birilerinden uzak duramayan iki aşığın hikayesi..