Şimdi minik bir duyuru yapacağım.
Bu hikaye tam olarak oyuna göre gitmeyecek yani ara sıra oyunlardan kesintiler olacak. Birde yine Player de var(oyunu oynayan kişi) neden söyledim bilmiyorum neyse başlayalım-------------------
Şu k#dumun okuluna her gün gelmekten bıktım usandım ya. Ne derslerden bir şey anlıyorum, ne de hocanın dediğinden. Zaten yaşlı karı bizi duyamıyor.
Koridorda dolaşırken kulüp afişlerini olduğu bir tablo gördüm.-Matematik kulübü mü? Kim katılır lan buna?
Biraz daha tablonun uçlarına gittiğimde işte o afişi gördüm. Hayatımı değiştirecek olan afişi.
"Edebiyat Kulübü"
Çok da uzak değildi sınıfıma. Sadece 1 kat üstteydi. Hem okulda canım sıkılıyordu. Hem de..... Ne kadar derslerim kötü olsa da edebiyatı seviyorum. Katılcam sanırım...
***************
En sonunda üst kata ulaştım. Ve 3-C(hatırlamıyorum salladım) nin sınıf kapısını çaldım. Ve karşıma Mor saçlı, mor gözlü, uzun saçlı ve uzun boylu utangaç bir kız çıkmıştı.
-Ah-h bir sorun mu var?
Sesi çok ince ve şirin geliyordu - dur lan ne diyorum ben!
-Burası Edebiyat kulübü mü?
-Ah evet... -
Mor kafa sözüne devam edemeden arkasında ondan daha kısa boylu, saçları kısa, mavi gözlü bir kız çıktı.
-YOKSA SEN KULÜBÜMÜZE Mİ KATILACAKSIN! MONİKAAA~~~
-S-Sayori dur! Belki başka bir şey için gelmiştir! Ve k-koridorda öylece bağıramazsın! Diğer kulüplerde var!
Mor saçlı kız,çok utangaçtı, mavi göz çok enerjikti, ama şu Monika kimdi?
-Kızlar ne oluyor!
Daha sonra kapıda yuri gibi uzun saçlı ve boylu, turuncu saçları ve yeşil gözleri, at kuyruklu bir kız çıktı sanırım bu kişi Monika'idi.
-Durun bir dakika!
Monika yanıma yaklaştı
-Sen buraya ne için geldin? Bir sorun mu var küçük hanım?
Lan dur ne küçüğü,
-LAN SEN KİM BANA KÜÇÜK HANIM DİYON.
-Kaçıncı sınıfsın?
-Weee.... 1-C....
-Ah! Pardon. Evet nebir sorun mu vardı acaba?
-Şey kulübe katılacaktım da... Nası kulüp bu aq.
-kulübe mi katılcaktın! Bizimkine mi?
-Sana demiştim Monika!
Monika bana içeri geç işareti yaptı.
Bende ne yapayım içeri geçtim. Sınıf kitaplardan ibaretti.-Şimdi ne yapacağız?
-adın ne?
-Natsuki
-Güzel! Natsuki.. Kulübe katılacağından emin misin?
-Şey evet. Okulda canım çok sıkılıyor. O yüzden buraya geldim.
-Edebiyatı sever misin.
-Evet.
-Nasıl kitaplar okursun?
Monika ile konuşurken mor kafa aramıza girdi.
-A-ah! Özür dilerim!
-Sorun yok!
Monika ile biraz daha konuştuktan sonra kendilerini tanıttılar.
Monika kulüp başkanı ama ben ona kısaca at kuyruğu diyecem çünkü at kuyruğu çok uzun.
Şu mavi göz Sayori'ymiş ve kulüp başkan yardımcısıymış. Ama ben ona kırmızı toka dicem
Bide şu mor kafanın adı Yuri'ymiş o benim gibi normal bir kulüp üyesi. Ama... Ama ona takacak lakap bulamıyorum... O eşsiz
Lan dur ne diyorum ben!
___________________
Bir şey diyim mi aşırı boş ve crınge oldu. Neyse siz yine de voteleyin ve düşünceleriniz yazın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
She İs Mine~~~Natsuki x Yuri
RandomYeni bir kulübe başladım. Ve o kulüpte mor saçlı birer kız var...