13~~~ ANGST SON!

92 2 12
                                    

Natsuki'nin Ağzından

O günden sonra eve gidip uyuduk.
Diğer gün pazaresiydi ve yine o aptal MC'yi görecektik. Ama artık bize bulaşamazdı çünkü Yuri ile sevgiliyiz aramıza giremez. Değil mi?

O gün okul öğlende başlayacaktı. Toplantı falan olacak sanırım. Ama isteyen okulda bekleyebilir. Sanırım.

Sabah uyandığımda Yuri daha uyanmamamıştı. Onu izledim. Sanırım yarım saat boyunca onu izledim. Gerçekten çook güzeldi. Okuduğum anime karakterlerinden daha güzeldi.

Saat 8'de uyandı ve benim onu izlediğimi fark etti. Biraz bakıştıktan sonra sordu;

Y:Niye beni izliyordun Natsuki?

N:Ben sevgilimi izleyemezmiyim Yuri?

Y:izleyebilirsin ama bir anda karşımda gözlerin açık bana baktığını gördüğüm için ürktüm.

N:Tamam birdaha yapmam.

Y:Aferin.
Dedi ve yataktan kalktı ve mutfağa giderken ona arkasından bağırdım.

N:Ben senin köpeğinmiyim niye bana Aferin diyorsun!

Y:Köpeğim değilsin ama cupcakemsin!

Daha sonra Yuri kahvaltıyı hazırladı ve normal bir insan gibi kahvaltımızı yedik. Yada sadece Yuri insan gibi yedi ben biraz aç olduğum için çok hızlı yedim. Yuri bana ara sıra "bombastcik side eye" bakışı attı. Komikti.

Şuanda ise Yuri ile netflixten anime izliyoruz. Tabii izlemesi için biraz yakındım ama en sonunda kabul etti.

Y:OLAMAZ!

N:NE OLDU!?

Y:okulda proje için kulllandığım bir maket vardı onu okulda unuttum!

N:Yani Yuri?

Y:gidip almam lazım! Yarın projemi teslim etmem lazım!

N:peki. Bende geleyim istersen?

Y:yok ben hemen gidip gel-

Yuri'nin telefonuna birer mesaj geldi.

N: mesaj atan kim Yuri?

Y:Şey ya... Mağazalardan gelen indirim şeyleri.

N:Tamam o zaman.

Yuri gidip hazırlandı ve gitti. Benim aklımda hala tek bir soru vardı;mesaj atan kimdi?

Evet bana indirim mesajı olduğunu söyledi ama hiç inandırıcı değildi.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

1 saat geçti. Yuri hala gelmedi.

Endişeye kapılma Natsuki.... Trafik falan vardır. Birşey yoktur ya. Değil mi?
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

2 buçuk saat geçti. Okulun açılmasına 2 saat kaldı. Nerede kaldı?

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

3 saat olmak üzere. Artık gitmem lazım. Okulun açılmasına 1 saat kaldı. Okul formamı giydim. Sonuçta 1 saat sonra okul başlayacak.
Yanıma çantamı aldım ve Yuri'ye aramaya başladım.

1.arama:açmadı

2.arama:açmadı

3.arama:açmadı

4.arama:açmadı

...........

10.arama:açmadı.

Niye açmadı? Niye açmıyor? Herhalde telefonu kapalı ya. Yada şarjı bitmiştir.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Okula geldim. Tüm sınıflara baktım. Her yerde olabilir.

En son klübün kapısını açtım...

Yuri'nin gözleri bana çevrildi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yuri'nin gözleri bana çevrildi. Yaşıyordu.

N:YURİ!

Y:N-natsuki?

N:Ne oldu bunu sana kim yaptı? Yuri lütfen ölme bana cevap ver!

Y:Mc...yaptı.

Ağlıyordum ve onun kanlı bedenine sarılıydım.
Yuri beni itti. Ve konuşmaya başladı.

Y:maketimi almak için gelmiştim. Aldıktan sonra. MC.... Beni bıçakladı ve telefonumu dışarı fırlattı. Seni arayamadım. Dışarıdan telefon seslerini duydum. Üzgünüm. Çok beceriksizim.

N:Y-yuri...

Tekrar konuşmaya başladı..

Y:Seni seviyorum Natsuki. Her zaman seni sevdim. Hayatımda gördüğüm en iyi yazarsın. Çok iyi bir aşçısın. Çok romantiksin. Ve çok güzelsin...

N:Böyle deme! Seni hemen hastaneye götüreceğim! Arıyorum bak-

Y:Gerek yok. Öleceğim belli. İnan seni bırakmak istemem ama üzgünüm hayat böyle. Keşke yanımda gelseydin...

N:Yuri lütfen böyle söyleme...

Beni son kez uzun uzun öptü ve o kelimeleri, kalbimi delecek kelimeleri söyledi...

Y:Sana aşığım Natsuki. İyiki hayatıma girmişsin. Seni çok seviyorum. Çok üzgünüm. Görüşürüz aşkım...

Ve benim tokam dahada ışıldarken,Yuri'nin tokası koyuşaltı ve söndü.

N:Y-yuri? YURİ GİTME LÜTFEN BENİ BIRAKMA LÜTFEN, lütfen... Lütfen gitme... Beni bu zalim dünyada tek bırakma..... Lütfen... LÜTFEN YURİ YALVARIRIM SANA!

O gün hayatımın aşkı bir erkek tarafından öldürüldü. Cenazesine zar zor gittim....

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Bugün Yuri'nin mezarına gidiyorum. Elimde güller. Kafamda iki parıldayan toka. Ve üstümde Yuri'nin kıyafetleri...

N:Nasılsın Yuri? Umarım cennette iyisindir. Cennette olduğunu biliyorum çünkü sen hep iyi bir melektin. Sanki benim için gelmiş bir melektin... Çok üzgünüm hayatım.... Seni kurtaramdım. Ama hayallerini gerçekleştirdim. Yazar oldum. Senin yaptığın gibi hayvanlara hergün mama verdim, senin okuduğum kitapları okudum.

Derin bir nefes aldım. Çiçekleri mezarına bıraktım ve gözlerimden yaşlar gelmeye başladı...

N:Keşke ayrılmasaydık aşkım. Keşke evlenseydik... Keşke çocuklarımız olsaydı. Keşke yine aynı köşemizde kitap okusaydık. Keşke yine yüzseydik. Yine lunaparka gitseydik. Yine çay partisi yapsaydık...

Bir nefes daha aldım...

N: Senin için hayatımdan vazgeçmiyorum. Çünkü seni tanıyorsam benim yaşamamı isteyecektin. Seni seviyorum aşkım. Yarın yine geleceğim. Sensiz hayat ne kadar zor olsada.

Son kez derin bir nefes aldım.

N:SENİ asla bırakmayacağım Yuri. Asla...

Ve gittim.

¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿

Ağlamak istiyorum ve ağladım. Merak etmeyin diğer bölüm 2.son olan güzel son olacak bie.....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 23, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

She İs Mine~~~Natsuki x YuriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin