Daha sonra Yuri ile güzelce cupcakeleri süsledik. Ve Yuri mutfaktan çıkıp bir kaç sırayı birbirine yapıştırdı ve cupcakeleri alıp gitti.
______________________
Bende ona yardım etmek için ocakta kaynamış olan çayın altını kapatıp çayı özenle Yuri'nin cupcakeleri koyduğu masaya götürürken çayın kokusu burnuma geldi. Kokusu çok büyüleyiciydi. Halbuki Yuri aldığımız çaydan başka bir şey katmamıştı. Yuri'nin bu kadar güzel olduğu gibi bu kadar güzel çay yapabildiğini bilmiyordum...
Çayı sıraya koydum. Ve sınıftaki At kuyruğu ve kırmızı tokatı yanımıza çağırdım.
N:HEYY! SAYORİ MONİKA GELSENİZEE!
Bunu dememle kırmızı tokanın yerinden hoplaması ve cupcakelerimin yanına koşması bir oldu.
M:Yuri? Natsuki? Bunları siz mi yaptınız?
N:Yok eben yaptı-
Y:Şşş!
Yuri ağzımı kapadı. Lan ama çok sert kapadı ağzımı sınıfta bir "çatt!" sesi duyuldu.
Daha sonra Sayori cupcakelere doğru eğildi ve dikkatlice cupcakeleri incelemeye başladı(sanki deney yapıyor aq)
S:Wowwwwwww. Çok güzel gözüküyorlar!
Kırmızı toka tam cupcakeyi alıcakken Yuri'nin ağzımdaki elinden kurtulup Sayori'nin kolunu tuttum.
N:Hey! Hep beraber yiyeceğiz.
S:Sen nasıl istersen!
Daha sonra tekli sıralara oturup çay içmeye ve yaptığım cupcakeleri yemeye başladık....
(azcık da Yuri'den devam edelim)
Yaptığım çay tam olarak istediğim gibi olmamıştı ama yine de idare ederdi. Natsuki sanırım benden becerikliydi. Çünkü yaptığı cupcakeleri hiç bir yerde yememiştim. Sanırım kendi tarifi olsa gerek.
N:Hey! Yuriiii
Y:...
N:Yuri!
Y:........
N:LAN YURİ SAĞIR MI OLDUN?
Y:AAAAAA
N:NE BAĞRIYON
Y:S-SEN NİYE BAĞIRIYORSUN?
N:SAĞIR MI OLDUN BENİ YARIM SAATTİR DUYMUYORSUN
Y:OMZUMA DOKUNABİLİRDİN
N:BİDAHAKİNE ARTIK
Y:Ne oldu?
N:Her şey bitti ya masayı toplayalım sonra evine gidersin orada sağır olursun.
Y:T-tamam
Beraber masayı topladık, ve daha sonra herkes evine gitti.
(diğer günğğ)
-DINDIRIM RIRIMRIM DIRIRIM
Sabah telefonumun sesi ile uyandım. Alarm daha fazla başımı şişirmeden kapattım ve banyoya girdim. Hazırlandım ve bir şeyler yedikten sonra okula doğru yürüdüm.
%%%%%%%%%%%%%%%%
Son zil sesi de çalmıştı. Eşyalarımı toplayıp kulübe doğru yürüdüm.
Klüpte Sayori Monika ve Natsuki'ye bir şeyler anlatıyordu. Ben girdikten sonra Sayori üstüme atladı.S:YURİİİİ
Y:S-Sayori üstümden lütfen iner misin?
S: *kıkırdayarak* tamam indimm
Y:Evet ne oldu?
N:Klübe sanırım yeni biri gelecekmiş.
Y:hmm..... Monika sanırım sen bu aralar şanslısın. Y-yani yanlış anlama!
M:Hayır Yuri haklısın bu aralar çok şanslıyım.
N:O şansın umarım bir gün kayıp olur.
Y:NATSUKİ!
N:Tamam sustum be!
Duyduğum kadarıyla yeni gelecek kişi Sayori'nin çocukluk arkadaşıymış. Sayori onun iyi kalpli ve sevecen olduğunu söyledi... Ama sorun o değil.. Çocuk erkek.
Yani düşünsenize 4 kızın arasında 1 erkek. Çok sapıkça olmaz mı?
Ve sanırım bu düşünceye tek sahip olan kişi ben değilim Natsuki de sanırım öyle...Natsuki'ye ara sıra sinir oluyorum ama yinede birbirimize benziyoruz.Son söz ile kapadım.
Kırk yıl sonra tekrar bölüm attım
Umarım bu kitabın sonu iyi gider.
Neyse
Düşüncelerinizi yazmayı ve 🌟şuna tıklamayın unutmayın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
She İs Mine~~~Natsuki x Yuri
RandomYeni bir kulübe başladım. Ve o kulüpte mor saçlı birer kız var...