Hiç birşey demedim.
Ama bu mükemmel anımızı bir erkek sesi bozdu.MC:Ee... Yuri?
Y:Efendim MC?
MC :Şey nasıl şiir yazacağım? Hiç şiir yazmadım.
Ah, şimdi mi anlamadın? Benimle konuşmak için mi yapıyorsun? Başka birine sor. Monika mesela o daha iyi.
N:Ulan şimdi mi anlamadın gerzek!?
Bir anda Natsuki uyandı ve omzumdan beri konuşmaya başladı.
MC:Hayır ben hiç şiir yazmadım. Ve burada en iyi Yuri'nin bana yardımcı olacağını düşündüm. Sonuçta artık bende bir klüp üyesiyim.
Ha?! Bu klüp üyesini olmuştu? Biz burada kitap okurken. Of Monika! Bir kere olsun bizi dinle ya!
Y:Tamam yardım ede-
N:Şuan kitap okuyoruz o yüzden yardım edemeyiz.
MC:Natsuki Yuri 'nin avukatı mısın? Bırak o söylesin.
Evet avukatım ve eşim demek istedim ama bunları benim yerime Natsuki söyledi yanii eşin dışındakileri söyldi.
N:Evet Avukatıyım gerzek sapık! Şimdi s##tir git!
MC:Tamam be!
MC gittiğinde Natsuki' ye baktım. Ve Natsuki de bunu hissedip bana baktı.
N:Evet?
Y:Çay?
N:Olur.
Artık kısa kelimeler ile birbirimizi anlayabiliyorduk. Aramızda çok güçlü bir bağ vardı. Ve bu bağlantı asla ama asla kopmayacaktı.
Çay almaya gittim. Tam çayı bardaklara dökecekken iki el tane eli belimde hissettim...
Y:Ha! H-hey!
Ellerin sahibi ağzımı kapadı ve kendini çenemi tutup yüzünğ gösterdi...
(Bakın hepiniz kim olduğunu tahmin etmiştir ama bundan sonrası biraz ta*iz ve tec###z gibi olacak rahatsız olanlar geçebilir ama zaten kısa sürecek)
MC:Eee güzellik? Ne yapıyorsun? Hâla benimle şiir yazmak istemiyor musun?
Belimi daha sıkı kavradı ve kendine bastırdı.
Minik bir çığlık attım. Ama eli hala ağzımı kapadığı için duyulmadı.
MC:Şşşş sessiz ol! Birileri duyacak!
Birileri duysun diye yapıyorum zaten aptal! Tanrım bana yardım et lütfen!
Tanrı sesimi duydu ve mutfak kapısını Natsuki açtı.
N:Yuri çayı üstüne falan mı döktün nerede kaldın-
MC'nin ve benim o halimi görünce Natsuki delirdi.
N:LAN! MONİKAA! TACİZCİ VAR! MONİKAA!
MC:*sırıtmak*Sayori ile Monika dışarı birşeyler almak için çıktılar. BENİMLESİNİZ-AHĞ!
Natsuki MC:nin suratına tekme attı.
N:Bırak lan kızı pislik şerefsiz! Lan!
Natsuki çocuğun karnına vurmaya başladı. MC'nin dayanamadığını anlayınca, vurmayı bıraktı ve çantalarımızı aldı ve beni kulübün kapısından çıkardı.
N:Aptal MC, Aptal Monika, Aptal Sayori, Aptal klüp, Aptal okul, Aptal insanlar!
Y:Natsuki? Nereye-
N:Evime?
Y:Neden?
N:Pijama partisi yapmicakmıyız Yuri-chan?
.Yuri-chan mı? Tanrım hayallerim gerçek oluyor! Yoksa Natsuki... Bana mı aşık?
Yok ya, Natsuki niye beni sevsin yani ne alaka hem eğerki böyle bir şey olursa ben hayatımdaki bütün şansımı buna kullanmış olurum! Ama... Olabilir mi? Natsuki beni seviyor olabilir mi?Yinee bunları düşünürken Natsuki'nin evine gelmiştik.
Y:Ne yapacağız?
N:Dur sana kıyafet getireyim.
Y:ama Natsuki bem senden uzunum yani-
N:deli biliyorum genellikle kendime bol kıyafetler alırımda ondan sanada olur biri.
Y:tamam.
Daha sonra natsuki bana bir pijama getirdi ve bende onun odasına gidip giyindim. Ama odası... Mükemmeldi... Ne diyebilirim etrafta mangaları ve anime posterleri vardı. Onun tarzı bu.
Daha sonra Natsuki'nin yanına gittim oda pijamasını giymişti. Ve televizyon önünde koltuğun üstünde beni yanına çağırıyordu. Ben anlamamış gibi yaptım ve;
N:Gel hadi film seçelim sushi söyledim hem yeriz hem izleriz olur mu?
Y:Olur.
N:Umm... Ne gibi filmler izlersin?
Bu soru... Biraz tanıdık değil mi?
Bu soruyu Natsuki'ye kulübe ilk geldiği gün bende sormuştum değil mi?"Y:Nasıl kitaplar okursun Natsuki?"
Sanırım artık karma'ya inanmak zorundayım.
N'Yuri?
Y:H-ha! Korku...
N:Tamam o zaman samara açıyorum
Y:Peki.
Filmi açtık ve izlemeye başladık. Şey... Aslında, korku izlemiyordum lise filmleri falan izliyordum. Neden korku dediğimi bilmiyordum-
Y:AAAAAAAAAAAAAAG!
Bir anda ekrana jumscare geldi ve korkuyla şiddetle bağırdım. Ve Natsuki'ye sarıldım. Çok utanıyorum, ama korkum yüzünden sarılmayı bırakamıyorum. Ve Natsuki de beni itmiyordu. Biraz sonra Natsuki gülmeye başladı.
Y:Ne var be?!
Dedim onu iterek.N:Hani korku izliyordu sen?
Dedi sinsi bir sırıtışla.Y:İ-izliyorum!
N:Tabii tabi canım ne demessin~
Y:Natsuki!
Ve ağzının ortasına çaktım.N:Yuri! Artık ağzımı bıraksan diyorum? Geldiğimden beri dudaklarım morardı!
Y:Kaşınma o zaman!
Çok sinirliydim. Ama bir anda Natsuki kafama bir toka taktı.
Ah Natsuki, daha ne kadar kendini aşık ettireceksin bana? Bir gün sana aşkımdan öleceğim. Lütfen yapma.
©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©
Nasıl? Hikayeyi bitirip hemen diğer kitaba başlamak istiyorum. Yakında sanırım mha veya demon slayer yazacağım, olmadı spy x family. Neyse by
ŞİMDİ OKUDUĞUN
She İs Mine~~~Natsuki x Yuri
RandomYeni bir kulübe başladım. Ve o kulüpte mor saçlı birer kız var...