9~~~

74 4 2
                                    

MC hala bana sanki karabasan görmüş gibi bakıyordu. Bense Say-kırmızı toka ile konuşuyordum.
Ama onu görebiliyorum ve içten içe seviniyordum. Oh, sanırım artık daha az yandare oynamalıyım.
MC biraz daha bana karabasan görmüş gibi baktıktan sonra, hiç bir şey demeden cupcakesini yemeye başladı. Umarım boğazında kalır ki ölürsün.

Ama aptal mon-at kuyruğu inadına bir tane konu açtı ve bu konuya MC'yi de kattı.

M:Eee MC? Ne yapmaktan hoşlanırsın?

MC:Manga okumaktan....

Y:Ah, demek sende Manga okuyorsun? Natsuki bak! Sana arkadaş geldi

Yuri bunu dedikten sonra güldü. Evet gülüşü güzel ama şakaları kötü.

N:Tch, kesin yalan söylüyordur.

S:Hayır!! Natsuki MC benim çocukluk arkadaşım ve hiç yalan söylemez! Hem buda doğru MC'nin evinde bir raflık manga var. Ama arada klasik de okuyor!

Lan Sayori çocuğun TC'sinide bil tam olsun.

MC:Ş-şey Sayori benim menajerim değilsin bende söyleyebilirdim.

S:Ah, üzgünüm.

Y:Gerçekten klasik mi okuyorsun? Ne gibi mesela? En sevdiğin yazar kim?

L-lan?! BU ŞEFERSİZ BENİN YURİMİ ETKİLEMEYE ÇALIŞIYOR!?
Ben bunu düşünürken MC soruyu cevaplamıştı. Ama ben duymamıştım.

Y:Ha! Herkesin sanırım çayı bitmiş ayrıca cupcakeside. Hadi gel Natsuki.

Yuri ile mutfağa cupcake ve çay almaya gittik. Ben mutfakta Yuri'ye ne yapıpta MC'den vazgeçirebiliririm diye düşünüyordum.

Cupcake ve çayları aldık tam Yuri gidicekken;

N:YURİ!Gitme!

Yuri kafasını bana çevirdi ve yüzüne 'ne oldu?' ifadesi takındı.
N:Bir şey sormak istiyorum...

Y;Tamam?

N:B-bugün, benim evimde kalır mısın?

İşte yapacacağımı buldum. Yuri'yi evime çağıracaktım ve eğlenirken onu MC'den vazgeçireceğim!

(şimdi merak etmeyin bölüm bitmedi. Şu Natsuki in babası varya, Natsuki başka bir evde tek kalıyor ve nasıl kalıyor derseniz, annesinden kalan bir mirasla. Ya fazla takılmayın siz okuyun)

Y:olur.

N:Cidden mi?!

Y;Evet. Bende biraz kafa dağıtmak istiyordum okulun kapanmasına yakınlaştırır zaten klipler belki kapanabilirmiş, yaz tatili için.

Yaşasın!! Planım umarım istediğim gibi gider ve sonunda... MC değilde bana aşık olur!

Yuri'nin ağzından

Aslında şuan çok mutluyum ama belli etmiyorum. Sonuçta aşık olduğum kız beni evine çağırdı.

Aslında çağırma nedeni herhalde MC.
Biraz beni mi kıskandı? Yoksa ben mi öyle düşünüyorum?

Neyse cupcake ve çayları götürdük ve konuşmaya devam ettik.

M:ah! Az kalsın unutuyordum! Hadi şiirlerimizi gösterelim hem belki MC'den klübe katılırsa,oda şiir yazar?

S:Ahh! Doğruuu! Hadi gösterelim!

MC:Ne şiiri?

M:Bir konu belirliyoruz ve o konu hakkında şiir yazıp diğer gün birbirimize gösteriyoruz!

She İs Mine~~~Natsuki x YuriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin