8~~~

70 5 5
                                    

O Erkek Yuri'yi ilk ve son görüşü olacak. Çünkü bu akşam ölecek.
################################

MC:Kalayım biraz o zaman...

Şerefsiz...

S:YEEEY!

Y:Ne tür kitaplar okumayı seversin?

L-lan! Yuri bunu söylerken kızarmıştı.
Neden onunla konuşunca kızardı? Yoksa ondan hoşlandımı? Yuri artık benle kitap okumayacak da onunla mı okuyacak?

Yok ya! Yuri utangaç biri değil mi? Yani tanımadığı birine karşı utangaç olmuştur,bana da öyle yapmıştı. Yani bu onu sevdiği anlamına gelmez değil mi?

Bunları düşünürken MC hala Yuri'nin sorusuna cevap vermemişti.

MC:uhh...manga...

Y:hm? Manga mı-

N:MANGA MI?!.

YALAN SÖYLÜYOR BAK KESİN YALAN SÖYLÜYOR SADECE YURİMİ ETKİLEMEYE ÇALIŞIYOR O MANGA FALAN OKUMAZ ŞUNUN TİPİNE BAKSANA TİPZSİZ! TAM BİR TİPSİZ! İNEKLER BİLE DAHA GÜZEL BUNDAN! NE İNEĞİ B#K BİLE DAHA GÜZEL! SARI GÖZ MÜ OLUR?

MC:Evet.

Biraz daha böyle sorular sorulduktan sonra Monika;

M:O zaman hadi hazırladığımız şeyleri yiyelim. Olur mu?

S:OLUR!!!

Kırmızı toka sanki sen cupcake yaptın.

Y:O zaman ben çayı getireyim.

Yuri umarım o çayı tam MC'e koyarken çaydanlık elinden kayarda MC yanar ve o çaydanlık onun bir yerine girer.

Amin diyin Lan!

N:Bende bari cupcakeleri getireyim.

Mutfağa aslında sadece Yuri'yi görmek için gidiyorum. Yoksa o cupcakeleri MC'nin kafasına atardım ve tepsiyi de bir yerine sokardım.
Bunları da - cupcakeleri-Yuri'nin hatırına yaptım ha!

Mutfağa girdim ve kendimi belli etmek için oflamaya başladım.

N:Offfffff

Y:...

N:Offfffffffff!

Y:...

N:OGFFFGFGFFFGFFFFFF!!

Y:Hm? Natsuki ne oldu?

Sonunda duyabildin Bi an sağır oldun sandım.

N:Sence?

Y:MC yüzünden mi?

N:Evet..

Y:biliyorum Natsuki... Bende aslında gelmesini hiç istemem ama ona bir şans vermeliyiz. Herkes 1 şansı hakeder değil mi?

N:Evet. Ama o haketmiyor!

Dışarıdan sinirli olduğum çok belliydi ve sanki her an patlayacak gibiydim.
Tam cupcakeleri alırken Yuri arkamdan bana sarıldı.

YURİ BANA SARILDI?

YURİ?

SARILMAK?

BEN?

ŞAKADIR YA BEN RÜYADAYIM NET!
Yada dur gerçekmi?
Elimi Yuriden gizli sert bir şekilde cimcikledim. Ve aşırı acıdı. OHA LAN RÜYA DEĞİLMİŞŞŞ!

Bunun gibi düşünün ama arka plan mutfak ve Natsuki utanmış bir şekilde

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bunun gibi düşünün ama arka plan mutfak ve Natsuki utanmış bir şekilde.

N:Y-yuri?

Y:Bak o erkeği-MC- benimde gözüm tutmadı ama lütfen benim hatrıma bir şans versen?

Yuri bu kelimeleri öyle bir şekilde söyledi ki... Kalbim yerimden çıkacaktı yani öyle atıyordu!

N:P-peki. A-ama sadece kendim istediğim için ha!

Y:Tamam İnatçı Natsuki. Hadi şunları götürelim de soğumasınlar!

N:Peki!

Bugün sanırım hayatımın en güzel günüydü! - MC olmasa daha iyi olacaktı ama... Neyse!

Daha sonra içeri girdik ve Yuri çayları doldururken bende Kırmızı toke ve at kuyruğunun biz gelmeden önce koyduğu tabaklara cupcakeleri yerleştiriyodum. Sıra MC'ye gelmişti. Tabağına cupcake yi bıraktığımda yüzüne baktım. Yuri'ye dalgın gözlerle bakıyordu. MC'nin baktığı yere TAM olarak baktım... Yuri'nin göğüslerine bakıyormuş.
MC'yi dürttüm ve bana bakarak gülümsedi.

MC:Saol Natsuki. Değil mi? Sayori söylemişti.

Ulan kırmızı toka birde tc mi verseydin tam olurdu!

N:Evet adım Natsuki.

Daha sonra MC'nin kulağına yanaştım.

N:*fısıldayarak* eğer ki Yuri'nin bir daha herhangi bir bölgesine bakarsan. Acımam seni öldürürüm. Ve bu cupcakeleri sadece Klüp hatrına yaptım. Kendini bir halt sanma.

MC sanki karabasan görmüş gibi bana bakıyordu.

N:Afiyet olsun!

MC:S-s-saol...

_______________________________________

Biraz biraz artık başlıyorum. Diğer bölüm hakkında ipucu vereyim:
Uyuya kalmalar
Şiirler
Klüp işleri
Yavşamalar
Ve ani sarılmalar.
Hadi bieeee

She İs Mine~~~Natsuki x YuriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin