12~~~~

64 4 5
                                    

DUYURU!
İlk önce bu hikayenin sonunu angst mı yazayım yoksa çocukları olduğu bir son mu yapayım?
Aslında sonu angst yapacaktım ama size kıyamadım. Şöylede yapabiliriz;hem angst sonlu bir bölüm hemde çocukları olan bir bölüm? Nasıl?neyse daha konuşmayacağım siz karar verin!

*****************************

Natsuki'nin ağzından.

Kahvaltımızı yapıp, ve eşyalarınızı alıp denize gitmiştik. Geldiğimiz gibi denize atladım çünkü biraz daha güneşin altında kalırsam yanmış birer cupcake olacaktım.

Biraz denizde yüzdükten sonra Yuri'ye de çağırmak üzere yanına gittim.

Yuri kitap okuyordu. Ulan zaten kulüpte bin tane-aslında sadece 2 tane-kitap okuyoruz niye burada da okuyorsun manyak!

N:Yuriğğğğğ

Y:Efendim Natsuki?

N:Denize girelimm!

Y:Kitap okuyorum ama

N:Ya kulüpte zaten okuyoz hadi gel lütfen!!!

Y:Peki, sen kazandın.

Bu cümlesiyle hemen Yuri'nin narin elini tutup Denize koştum ve hızlı fren yaptığım için Yuri denize bir balıklama-hayır hayır... Böğürtlenleme atladı!

(Başka birşey bulamadım idare edin aq!)

Y:Natsuki! Gel buraya!

N:Gelirsem beni dövecen!

Y:Hayır.

N:Ha? Geliyorum o zaman!

Aslında beni dövecek ini biliyorum ama onun dövmesi bile benim hoşuma gidiyordu.

Ancak öyle olmadı. Yuri'nin yanına gidince Yuri beni tutup..... Eh, şey yaptı....ÖPTÜ İŞTE AQ NEYİNİ ANLAMIYONUZ!

Biraz öyle kaldık ve geri çekildik.

N:Ben sana her böyle yaptığımda beni öpüceksen bunu hergün ya-

Tokat yedim.

Y:Bir daha yapacakmısın?

N:ama ben yapmadım! Sadece hızlı fren yaptı o ka-

2.Tokadımı yedim.

Y:Bir daha yapacakmısın?

N:Hayır.

Y:Aferin.

Daha sonra Yuri ile yüzmeye başladık.
Eğlenceli bir gündü tabii ben yine duramadım ve Yuri'ye öptüm ve sonrada dayak yedim...

Şimdi ise Yuri ile Lunaparka gidiyoruz. Ben kafamda çoktan neler yapacaklarımızın listesini kurmuştum.

1-Dönen fincanlar

2-Korku tüneli

3-Ayıcık alma oyunu

4-Pamuk Şeker yemek

5-Ve dönme dolap

Dönme dolap sonda çünkü ona binen kadar akşam vakti olacağını düşünüyorum budaaaa romantik bir an yaşatacaktır diye umuyorum!

Lunaparka gelmiştik, hemen Yuri'ye sürüklemeye başladım,

Y:Natsuki çekiştirmesene beni!

N:Hadi hadi! Şuraya gidelim!

Y:Tamam da-

N:ne?

Y:Jeton almadık?

(Küçükken - baya küçükken- sadece lunaparka gitmiştim o yüzden para ile mi jeton ile mi bilmiyorum ama ben jeton yazacağım.)

N:Unutmuşum o zaman koş hadi jeton alalım!

Y:Ama sakin ol ya!

N:Hadi!

Bir şekilde jetonlarımızı aldık ve dönen fincanlara bindik. Çok eğlenceliydi ama fazla dönüyordu o yüzden Yuri bindikten ilk bir kaç dakika öğürdü ama kusmadı.

(aklıma hugolanın "bak yedi kere öğürünce kusuyomuşşsun bak öğk," demesini hatırladım JSSHJSNSSJSN)

Sonra korku tüneline bindik Yuri biraz naz yaptı ama en sonunda bindi. Buna binmemizin sebebi aslında Yuri'nin bana sarılmasını sağlamaktı. Ancak... Tam tersi oldu ben korktum ve Yuri'ye sarıldım ama Yuri hiç korkmadı. Ee tabii o samara izledikten sonra hiçbir şeyden korkmaz.

Y:Şimdi neye biniyoruz romantik Natsuki?

Yuri'ye ne yapmaya çalıştığımı anlattım ve deliler gibi gülmüştü o yüzden şimdi böyle diyor.

N:Pamuk şeker yemeye!

Y:Tamam romantik Natsuki.

Gidip pamuk şekerlerimizi aldık ama ben biraz hızlı yemiştim ve dayanamayıp Yuri'nin Pamuk şekerini ele geçirdim. Oysaki pamuk şekerimin bana yeteceğini düşünmüştüm. Büyük boy almıştım çünkü.

Daha sonra şu ayıcıklı oyunların yanına gittik ve Yuri üst kısmı mor, alt kısmı pembe olan bir ayı gözüne takıldı ben de 'romantik' biri olarak ona sordum ;

N: O ayıcık alalım mı?

Y:Al alabiliyorsan.

N:tabii alırım canım neden alamıyorum k-

Ama yapacağınız oyununda sizinde a-

Benim en kötü olduğum tahta oyunu karşılığında ayıcığı veriyorlardı.
Ama ben o tahta oyunun da aşırı kötüyüm hatta kanıtlıyacak olursam.
Bir keresinde Sayori'ye gıcık olmuştum ve ona manga fırlatmıştım. Ama Sayori 'yi tutturamadım. Garip olan ise şu, Sayori ile aramda 10 cm vardı...

Ama bunu Yuri için deneyecektim.

İlkini attım olmadı.

İkinciyi attım olmadı.

Üçüncüyü attım oldu! Tam on ikiden!

Ayıcığı alıp Yuri' ye verdim ve sanki küçük bir çocuk gibi mutlu oldu.

Vee en sonunda dönme dolaba bindik hava kararmıştı. Mor ve pembe renklerinin birleşmiş bir dolaba binmiştik.

Y:Ne kadar gülsem de, cidden romantikmişsin Natsuki.

N:Tabii Romantiğim! Ne sandın?

Y:Ama sen beni korkutayım derken kendi korktun ve yapacağın şeyin tam tersi oldu?

N:O minik bir kazaydı.

Y:Tamam görmemiş sayıyorum.

Biraz sessizlikten sonra tam karşımızdaki deniz manzarasında havai fişekler patlamaya başladı.

Tam zamanıydı, ve Yuri'nin elini tuttum. Yuri bana baktı.

Tokalarımız karanlık dolabın içinde parlarken, havai fişekler patlarken konuşmaya başladım.

N:Bir söz verelim mi Yuri?

Y:Verelim.

N:Ne olursa olsun, birbirimizi asla ama asla unutmayacağız. Birbirimizi aldatırsak veya bırakırsak, birbirimizi asla ama asla unutmayacağız. Hastalıkta, sağlıkta, iyi günde kötü günde hep birbirimize olalım. Söz mü Yuri?

Y:Sonsuza dek söz Natsuki. Sonsuza dek.

Ve dudaklarımızı tekrar buluşturduk,Pembe ve mor havai fişek patlarken...

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

ELLERİM ACIYOR AMA ÇOK GÜZEL BİTİRDİM SONU DEYDİ!

She İs Mine~~~Natsuki x YuriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin