Dealer one

634 40 14
                                    


Dealer

Dealer

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


¿

Yaklaşık 15 dakikadır arabanın içinde yarısına kadar açık camla beraber, arabanın az ilerisinde hararetli bir şekilde konuşan iki adamı izliyordum. Yüz mimikleri tamamen ciddiyken konuşulan konuyu merak etmemek elimde değildi. Ancak kesin bir emir vardı:

'Arabada kal.'

Saatimi kontrol ettim. Okulumun başlamasına 10 dakika kaldığını görünce gözlerim sonuna kadar açıldı. Tebrikler Jennie devamsızlıktan ilk defa kalacaksın.

Ne yapacağımı bilemez bir şekilde bir süre daha oturdum. Yanlarına gidemezdim. Her ne kadar konuştukları şeyleri merak etsemde olmazdı.

'Ne olursa olsun arabada kalmaya devam et.'

Aklıma ister istemez bana karşı olan uyarıları gelince içim ürpermişti. Bazen bu şekilde korkunç şeyler söylerdi ve ben nedenini bilmeden hem korkudan hem de meraktan ölecek raddeye gelirdim. Evet korkağın tekiyim ama belki de sadece sözünü dinlemeliyim.

Son çare olarak elime telefonumu aldım ve gördüğüm Taehyung yazısına bastım. Çalmaya başladığında kulağıma götürdüm telefonu.

Ancak bir terslik vardı. Telefonu açmıyordu. Siktir diye geçirdim içimden. Sessizde olacak bu zamanı mı buldu? Kendi kendime ne yapmam gerektiğini düşünürken birden yanımdaki kapının sertçe açılmasıyla olduğum yerde sıçradım.

"Üzgünüm bu kadar uzun süreceğini tahmin etmemiştim." Duyduğum kalın ve tanıdık ses beni tamamen rahatlamaya yetmişti. Şu an geç kalsam bile umurumda değildi. Güvende hissediyordum. Onun yanında güvendeydim ve bundan daha iyi başka bir duygu yoktu.

"Dilini mi yuttun?" Normal şartlarda onu azarlamalı ve yol boyunca susmamam gerekirdi.

Ne oldu Jennie?
Sadece konuş.

"Devamsızlıktan kalırsam o zaman susmam için yalvaracaksın bundan emin olabilirsin." Hızlıca kurduğum bu cümleye Taehyung hiçbir tepki vermedi. Tek yaptığı sonuna kadar gaza köklemekti.

•••

Kim Jennie
Çok teşekkürler sayende okula 20 dakika geç kaldım.
Bil bakalım kim bayan Park'ın ayaklarına kapanarak özür diledi?
Ah doğru tahmin TABİKİ BEN.

Taehyung
Geç uyanmış olman benim sorunum değil.

Kim Jennie
Geç uyandığım için değil senin aptal görüşmen yüzünden geç kaldım.

Taehyung
O  zaman bir dahakine kendi arabanı kullanmayı deneyebilirsin.

Kim Jennie
Salak mısın? Arabamın bakımda olduğunu biliyorsun.

Taehyung
Arabanı dikkatsiz sürmen de benim sorunum değil.

Kim Jennie
Tanrım sen bana sabır ver!

seen

Kim Jennie
Görüldü mü atacaksın?
Çok komiksin

Taehyung
Seninle uğraşmaya vaktim yok.

Kim Jennie
Yürü git Taehyung

•••

+80*******
Selam Jennie

?

Yeni ficcc
Yorum yaparsanız çok sevinirimmmm

Dealer Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin