Yine yorum yok valla kırıyorsunuz beni😞 Bari yıldızcığa dokunun yorum yapmıyorsanız bile😞
Belki de oy ve yorum sınırı koymalıyım🤔Dealer
¿Düşündüm.
Son 1 yıldır peşimi rahat bırakmayan acıklı kaderimi düşündüm. Başıma gelen tüm bu talihsizlikler Tanrıdan bana bahşedilen doğuştan bir özellik miydi yoksa yaptığım onca salakça şeyden sonra kazandığım güçlü bir ceza mı?
Aslında bunun cevabı çok açıktı.
Cezalandırılıyordum. Engel olamadığım onca şeyden sonra cezalandırılmayacağımı düşünmek büyük aptallık olurdu zaten.
Evet size söyleyeyim, engel olamadığım ve yaptığım en büyük salaklık bay kim ve annemin evlenmesine razı gelmekti. Tanrı, yaptığım bu hatadan sonra 1 yıl önce aramıza çok kalın bir duvar örmüş olmalıydı.
Aksi taktirde şu an ellerim ve ayaklarım bağlı şekilde sert bir sandalyenin üzerinde oturuyor olmazdım, Değil mi?
Ağzıma yapıştırılan bant artık o kadar uzun süredir oradaydı ki ağız kenarlarımın tahriş olduğunu hissedebiliyordum. Kaç gün olmuştu? Yemek yemeyeli, su içmeyeli ve hareket etmeyeli? 1? 2? Emin değilim. Sikeyim zaman kavramı diye bir şey kalmamıştı.
Bağlı olduğum depo o kadar büyüktü ki oturduğum yer her ne kadar deponun merkezinde olsada görmediğim çok yer vardı, biliyordum. Çünkü vücudumu döndüremediğimden duvarların ayırdığı diğer bölümlere bakamıyordum. Siktiğimin sandalyesi duvara sabitlenmişti.
Belkide beni ölüme terk etmişlerdi. Belkide geri gelmeyecekler, burada ya açlıktan ya da susuzluktan ölmemi bekleyeceklerdi. Ben bu durumdan filmelerdeki o güçlü kadın karekterler gibi akrobatik hareketler yaparak kurtulmalı ya da nereme soktuğumu bilmediğim bir yerden ufak bir çakı çıkarmalı ve beni tutan tüm ipleri kesmeliydim.
Buraya getirildiğim ilk zamanlar her ne kadar 'kurtulurum ya ben' diye düşünsemde gerçekler beklediğimden daha uzun bir süre sonra suratıma çarpmıştı.
Benim ne o izlediğim aksiyon filmelerindeki kadınlar gibi güçlü bir vücudum vardı ne de siktiğimin eteğine soktuğum bir çakım.
Çelimsiz vücudum ve ben bu kocaman depoda baş başaydık.
Ta ki bir kaç dakika sonrasına kadar.
Aniden duyduğum büyük bir gürültüyle açılan demir kapının sesi tüylerimin dikelmesini sağlarken ardından gördüğüm yüz ise anksiyetemin beni yiyip bitirmesine sebep olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dealer
FanfictionJennie üvey abisi Taehyung'un döndürdüğü tüm pis işleri biliyordu. Dealer by beacheas