Dealer three ve Dealer four'un yerleri karışmış o yüzden tekrar yayınlıyorum. Hâlâ yorum yok çok kırgınım😭
Dealer
¿Şimdiki zaman
"Kahretsin!" Taehyung elini hızla direksiyona vurduğunda genç kız yerinden sıçradı.
"Tanrım... sakin ol düzgünce anlat şunu." Taehyung ceketinin iç cebinden çıkardığı sigara paketini içinden bir tane aldıktan sonra kucağına koydu.
"Sana anlatmalı mıyım? Emin değilim." Etrafa bakınarak konuştuğunda, Jennie çakmak aradığını anladı ve kendi çantasından çıkardığı kırmızı çakmağını karşısındaki adama doğru uzattı.
"Kafasına sıkılacak tek kişi sen değilsin." Genç kızın alaylı bir şekilde kurduğu cümlenin üzerine Taehyung eline bakmadan çakmağı aldı ve narin dudaklarının arasındaki sigarayı yaktı.
"Sen de çakmağın ne işi var?" Arada bir içtiğini söylemek isterdi Jennie ama konuyu dağıtmaya çalıştığını anlamak çok zor değildi. O böyle şeyleri takmaz, umursamazdı. Annesine şikayet etmek konusunda bile tehdit etmezdi. Biliyordu, çünkü Taehyung'a birkaç defa yakalanmıştı.
"Konuyu dağıtmak konusunda çok uzmansın." İçine çektiği zehirli dumanı arabanın camını biraz araladıktan sonra dışarıya doğru üfledi ve koltuğa iyice yayıldı genç adam.
"Seni bu işe karıştırmak istemiyorum." Kafasını geriye doğru yasladı ve gözlerini kapattı.
"Tek bildiğim şey bu işin içine çoktan karışmış olduğum." Jennie Kırmızı bandanasını biraz geriye doğru kaydırdı ve koltuğa sindi usulca.
"Sen karışmayacaksın. O Yoongi piçinin derdi benimle." Saçını elleriyle yavaşça geriye doğru taradı ve çoktan içip bitirdiği sigarasını camdan dışarıya fırlattı.
"Bana niye yazdığını anlayamadım. Derdi madem seninle nedem beni bulaştırıyor aranızdaki şeye?"
"İnana bilmiyorum Jennie. Odamdaki uyuşturucuları nereden bildiğini de bilmiyorum. Sikeyim..." Cümlenin sonuna doğru iki elinide yüzüne kapattı ve sesinin boğuklaşmasını sağladı.
"Gerçekten o şeyleri odana saklayacak kadar aptal mısın? Üstelik Yoongi'yi dolandırıp onun mallarını çaldıktan sonra."
Genç adam eliyle tekrar sigara paketini kavradığında Jennie hızla Taehyung'un elinin üzerine kendi elini yerleştirerek paketi geri kucağına bırakmasını sağladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dealer
FanfictionJennie üvey abisi Taehyung'un döndürdüğü tüm pis işleri biliyordu. Dealer by beacheas