"tae tae hangisini giymeliyim bunu yoksa şumu"
Jimin akşamki parti için çok heyecanlıydı herşeyini bana seçtiriyordu ama seçtiğimi giymiyordu.
"İstediğini giy jimin saten seçtiklerimi giymiyorsun her neyse jimin bende hazırlanmaya başlasam iyi olacak parti saat kaçtaydı?"
"7 de başlıyor tae 2 saat var ve ben ne giyecegimi bilmiyorum offf"
"Jimin ne giysen sana yakışır çünkü çok güzelsin ponçiğim"
"Yiaa sapsiiikk hadi hazırlan geç kalmayalım."
Onaylarcasına kafamı salladıktan sonra oradan ayrıldım jimin için giysi seçtim ama kendim için bir şey bulamadım fazla abartıya da kaçasım yoktu zaten alt üstü bir doğum günü partisiydi rastgele sade beyaz bir tshirt aldım ve üstüne yeşil hırkamı giydim pantolonumuda beyaz bir pantolon seçerek saçımı yapmaya başladım o kadar uğraşmama gerek yoktu saten saçım dalgalı olduğundan kolaylıkla elimle ufak ufak oynatarak saçımıda hallederek banyodan çıktım Jimin'i bana bakması için dürttüğümde
"Tae bu ne hal çok güzel olmuşsun ya olmaz kıskanırım ki benn"
"Abartma jiminn sen daha güzel olmuşsun"
(Taenin ve jk nin böyle olduğunu düşünelim jkyi daha anlatmadım ama ön izleme olsun SHJSJS)
(Jimin'in de böyle olduğunu düşünelim lütfen)
Nihayet artık Parti'nin bulunduğu yere gelmiştik jimin benim koluma girdi ve
"Tae tae kısmetini kapatmalıyım çünkü sen benimsin hahaha"
"Jimin abartma zaten okulda zorbalık gören bir kişi olarak o kadar umursayacaklarını sanmıyorum minik bebeğim artık girelim ve sen çok tatlı oldun boyle ya bak kimseyle arkadaşlık yapma sen sadece benim arkadaşımsın tamam mı? Yanımdan sakın ayrılmaa"
Jimin onaylarcasına başını aşağı yukarı salladı Parti'nin bulunduğu yer bayağı büyüktü bir villa duruyordu karşımda. Hoseoku hafife almamam gerektiğini biradaha anladım ve hızlı adımlarla bahçenin içine girmeyi becerdik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Party | Taekook
RandomOkulun zorbası Jungkook,zorbalık yaptığı Kim Taehyung'u yangından kurtarır. Yan ship: 2seok/jinhope Semekook Uketae Semejin Ukehope