"Kim Taehyung hizmetçim daha seninle işim bitmedi kantine iniyorsun bana bir kahve getiriyorsun."
Eunwooya ithafen
"Güzelim sen ne istersin."
Bunu söylerken eunwoonun yüzüne bile bakmıyordu tam tersi nefret ile bana bakıyordu.
"Farketmez."
Dedi eunwoo"O zaman Taehyung sen en sevdiğin içecekten getir."
Pis pis sırıtıyor ve etraftaki kişileri de buna teşvik ediyordu
Sözleşmeyi imzaladığım için kendime lanetler okudum çünkü sözleşme tam tamına 1 yıllıktı ve ben beni kıran, yok eden adam ile birlikte 1 yıl geçirmek zorunda kalacaktım..
Gözyaşlarımı silerek alt kattaki kantine doğru yol aldım. Kantinden tıpkı jungkookun istediği gibi kahve aldım ve benden istediği gibi sevgilisi eunwoo için de en sevdiğim içecekten alarak yukarı sınıfa dogru yol aldım.
Dikkatli olacak şekilde sınıfa içecekleri getirmiştim taki sınıftaki felixin yanlışlıkla bana çarpmasıyla sıcak içecekler üzerime döküldü. Acının etkisiyle çığlık attım."Tae- taehyung iyi misin özür dilerim çok özür dilerim."
Felix Üzerimdeki okul formasını bedenimden uzağa doğru tuttu ve dikkatlice üstümü çıkarmaya başlayacaktı ki arkamdan jungkookun sesini duydum.
"Noluyor o çığlık neydi?"
Felixte bende cevap vermedik ki şuanda o umrumda bile değildi, Allah için canım çok yanıyordu.
"Taehyung çok özür dilerim gerçekten gel lavaboya gidelim birde çok sıcakmış."
"Lavabo olur lütfen bana yardımcı ol şuan canım çok yanıyor."
Felix sağolsun üzerimdeki kiyafeti bedenimden uzak tutuyordu bende onun koluna tutunuyordum. Bedenimde yanık izleri oluşacağından adım gibi emindim. Arkamızı dönmemiz ile Jungkook yine asla eksik olmayan çatık kaşlarıyla bize bakıyordu umrumda değildi başıma tüm gelen onun yüzünden geliyordu zaten.
"Sen üzerine kahve mi döktün?"
Onu yoksaymak istiyordum, onun beni yoksaydığı gibi, onu görmezden gelmek istiyordum, onun beni görmezden geldiği gibi ne kadar mümkün olabilirse..
"Sana diyorum."
Felixle ufakta olsa muhabbetimiz vardı sınıfta hatta bu okulda tek sevdiğim kişi olabilirdi bile.
Benim yerime sert bir dille cevap verdi çünkü olanlara oda şahit olmuştu."Sorun yok sen otur yerine,kahveleri ben bir 10 dakikaya getiririm, ayrıca sevgilinin içeceğini de ben en sevdiğim şekilde getireceğim"
Felix Üzerimdeki okul formasını bedenimden uzağa tutuyordu diğer elini ise belime koymuştu.
Jungkook belimdeki ele takılı kalmış bir şekilde bakıyordu ama içinde en ufak bir acıma duygusu yoktu biliyordum zaten.onun acımasına ihtiyacım da yoktu.Jungkook felixe ithafen
"Ben onu revire götürürüm sen gidebilirsin."
Sonunda konuşmaya ben dahil oldum.
"Senin yardımına ihtiyacım yok revire gider yanıklarıma krem sürer sonrada sizin kahvenizi getiririm."
Konuşurken yüzüne bakmamaya özen gösteriyordum.
"Revir açık değil bugün salı."
"Uf Taehyung gerçekten özür dilerim şuan çok fazla canın yanıyor değil mi istersen üstümdeki sweatshirti sana vereyim bu ıslak şeyle durma canın yanmasın bir buz bulayı-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Party | Taekook
RandomOkulun zorbası Jungkook,zorbalık yaptığı Kim Taehyung'u yangından kurtarır. Yan ship: 2seok/jinhope Semekook Uketae Semejin Ukehope