Şuanda Jungkookun arabasında, Jungkookla birlikte okula gidiyordum. Still with you şarkısı ile geçen yolculuğun ardından sonunda okula gelebilmiştik. Jungkook iki günde beni yanına tamamen almış, tüm yurt işlemlerini de halletmiş,evine tamamen taşınmamı sağlamıştı. Arabanın içinde duruyor,ikimizde susuyorduk bu sessizliği bozan Jungkookun konuşması olmuştu.
"Anlaşma maddelerinde bu yoktu ama anlaşmaya bir madde daha ekliyorum."
"Nasıl yani, anlamadım."
"şöyle okulda yanımdan ayrılmayacaksın. Lavaboya bile gidecek olursan benden habersiz gitmeyeceksin. gerekirse birlikte gideriz. Unutma okul sınırları içerisinde de patronun sayılırım."
Bu sözler üzerine bir söz soyleyememiştim. dünden sonra değişti sanmıştım dün çok mutluydum, mutluyduk. dünkü halinden eser yoktu şuanda. Ne bekliyordum benim gibi ezik biriyle okul sınırları içinde konuşup gulusecegini mi? Ev sınırları içerisinde de hizmetçi bozuntusu olan biriyle ne yapabilirdi ki?
"Okul sınırları içerisinde nasıl patron çalışan gibi olabiliriz bu mümkün mü?"
"Zaten patron çalışan olmayacağız sen sadece yanımdan ayrılmayacaksın ve işte istediğim şeyleri yapacaksın."
"Neden beni yanından ayırmıyorsun Jungkook, senin için ben neyim?"
Jungkook bu söylediğime cevap vermemişti ama içim istemsiz bir şekilde Jungkooka güveniyordu.
Okula vardığımız vakit jimini görmem ile hemen arabadan indim jimin okulun çimenlik alanında hoseok ile birlikte oturuyordu. İki gündür jiminden ayrı kalmıştım,iki günde olsa çok özlemiştim çünkü, jimin benim için çok değerliydi.
Arabadan indiğim gibi koşarak jimine sarıldım oda bana sımsıkı sarılıyordu.
"Hani kendini özletmeyecektin tae bak senden iki gün ayrı kaldım koskoca iki gün!"
"Özür dileriim bende seni çok özledim kii"
Jiminin yan tarafında duran hoseoka da sarıldım ve arkamda duran Jungkooku daha da sinir etmemek adına onun yanında dikilmeye başladım.
Jungkookla birlikte okulun içine girdik ve sınıfa doğru yol aldık. bir yandan da jungkookla aynı arabayla geldiğim için insanların pis yakıştırmalarına maruz kalıyorum bu nedenle jungkookun arkasından yürümeye başladım. Jungkook bu pis yakıştırmaları takmiyormus gibi duruyordu ama yüzündeki tebessümü de görmemiş değildim.
Umarım Jungkook ona karşı yeni kazandığım güvenimi boşa çıkartmazdı çünkü ben bir kere güvenmiş iken ikincisine şans vermezdim.Jungkook kulağıma fısıldadı ve
"Sana yanımdan ayrılma dedim fakat bu maddeyi yok say çünkü birazdan söyleyeceklerim seni ve tüm okulu patlatacak."
Bunları söylerken gülüyordu umarım düşündüğüm şeyi yapmazdı,umarım beni bir kez daha hayal kırıklığına ugratmazdı ve umarım tekrar beni kalp kırıklığım ile yanlız başına bırakmazdı..
Koridorun tam ortasında Jungkook,
"Hey millet buraya bakın."
Herkes etrafımızda toplanmış ben ve Jungkooka garip bir şekilde bakıyorlardı.
"İlk öncelikle yanımdaki kişiyi hepiniz tanıyorsunuz okulun ezigi kim Taehyung bugünden itibaren benim hizmetçim olmuştur."
Üstelik bunları söylerken bana bakarak, kahkaha atarak söylüyordu..
Kırılmıştım tek kelime ve binlerce anlam.. etraftaki sesler dinmiyordu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Party | Taekook
RandomOkulun zorbası Jungkook,zorbalık yaptığı Kim Taehyung'u yangından kurtarır. Yan ship: 2seok/jinhope Semekook Uketae Semejin Ukehope