Giriş

448 25 354
                                    

hepiniz evrenime hosgeldinizzzz. ilk defa bir evrenimi insanlarla paylasiyor olusum gercekten cok heyecan verici ve sizlerinde sevecegini dusunuyorum<3. suan da cok bir kelime soyleyemiyorum veya cumle kuramiyorum cunku gercekten buyuk bir heyecan icerisindeyim. oncelikle kitapta kan, vahset tarzi ogeler bulunmaktadir. lutfen bunlari goz onune alarak okuyun. simdiden tesekkur eder ve iyi okumalar dilerimm.🤍

🩸🩸🩸

Bir Cuma günü saat 18.45'de başladı tüm felaket zincirleri. Genç kadın önündeki bilgisayardan 5-6 gün sonraki yapılacak olan sınav için özenle soruları hazırlıyordu. Yapması gereken işi son güne bıraktığı için acele ile hazırlıyordu ve bu yüzden çok stres oluyordu.

Genç kadın soruları hazırlarken bir yandan diğer hafta için plan çıkarması gerekiyordu ve onunla da başka bir iş olarak ilgileniyordu. Kafası çok doluydu ve kendini iyi hissetmiyordu. Bu yüzden hemen bunalmıştı. Bütün kalemleri ve diğer işleri bırakıp ellerini saçına geçirdi. Son günlerde çok kötü bir enerji vardı üstünde ve sebepsiz bir endişe...

Genç kadın işlerine devam etti, içindeki tüm bu olumsuz şeylere rağmen. Sınav sorularını neredeyse hazırlamıştı ve içinde tarifsiz bir rahatlama vardı fakat yine çok bunalmıştı. Bunalmasına rağmen işine ilk defa bu kadar odaklıydı.

Özellikle son soruları yazarken bir telefon sesi işitti. Kafasını bilgisayardan kaldırdı ve kimin aradığına baktı. Kocası arıyordu. Hızlıca gelen çağrıyı yanıtladı. Eşini bir saniye bile bekletmek istemiyordu. Eşi sanki ona tekrar yaşam enerjisi ve sevinci veriyordu. Birbirlerine çok bağlıydılar ve ömür boyu da öyle olacaktı.

Ömür boyu...

"Alo, Kübra." Karşısından gelen ses ona tekrar hayatta olduğunu hissettirmişti. İçindeki bu aşk tekrar filizleniyordu ve asla durmuyordu. Her seferinde daha büyük hislerle...

"Efendim." Dedi gülümseyerek Kübra.

"Kaç gibi gelirsin? Bu afacanlar ısrarla seni görmek istiyor." Diye sordu büyük bir kahkaha ile. Ama ses tonunda aslında büyük bir merakta mevcuttu. Son günlerde karısını çok özlüyordu. Kübra'nın bunu anlaması güç olmadı ve yüzündeki büyüyen gülümsemesi ile karşı tarafın sorusunu yanıtladı.

"Bilmem 8-9 gibi diye umuyorum. "

"Ama ben çok özledim. " Dedi sesindeki heyecanını kontrol edemeyerek eşi.

"Bende. "

"O zaman ben seni tutmayayım da hızlıca hazırla soruları. " dedi eşi. Büyük bir hüzünle söylemişti bu kelimelerini.

"Peki o zaman. Görüşürüz sevgilim."

"Görüşürüz sevgilim. Annenize öpücük atın çocuklar." 

Karşıdan gelen öpücükleri duyarak telefonu  büyük bir huzurla kapattı. Bu kadar yoğunluğun arasından ailesinin sesindeki o huzuru duyması onu da rahatlatmıştı.

İşine kaldığı yerden devam ederken acıktığını fark etti ve bir pizzacıyı arayarak midesindeki huzursuzluğu yok etmek istedi. Verdiği siparişlerin ardından işine kaldığı yerden devam ederken tekrar bir telefon sesi işitti. Bu sefer arayan pizzacıydı. Çağrıyı garipsese de telefonu yanıtladı.

ADIEU-KAN KIRMIZISIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin