3

90 7 0
                                    

Cyno
Leżałem na łóżku totalnie nic nie robiąc. W pewnym momencie odpaliłem telefon i przeglądałem instagrama. Wyświetlił mi się post Collei. Był na nim Tighnari ale on nie wyglądał na nim tak koszmarnie jak w rzeczywistości. Na zdjęciu była też Collei. Tighnari miał na niej głowę a ona nie uchwyciła swojego uśmiechu na tym zdjęciu. Przysięgam jak patrzyłem na twarz czarnowłosego zacząłem żałować tego co mu zrobiłem. Przyglądając się dalej jego twarzy zauważyłem bliznę na brwi. Albo zrobił to sobie sam albo ktoś z moich znajomych. Zdjęcie było z przed jakiegoś miesiąca. Wtedy jeszcze nie zrobiliśmy uszastemu nic przez co miałby nosić bandarze na rękach.

 Zrobiłem screena postu i scrollowałem dalej przeglądając zdjęcia spam zdjęć Dori. Dosłownie. Ona dziennie wstawia około 30 postów. Zaczynało być to denerwujące ale jednak śmiesznie jest czasem popatrzeć jak ktoś kto nawet ładny nie jest wstawia ponad 30 zdjęć swojej brzydkiej mordy. 

Odłożyłem telefon podłączając go do ładowania i próbowałem zasnąć. Ciągle miałem w głowie obraz uśmiechającego się Tighnariego przez co miałem w sobie poczucie winy. W mojej już i tak przyćpanej głowie pojawiały się myśli, które obwiniały mnie za to co zrobiłem.

 Założyłem na uszy słuchawki i jeszcze odpaliłem jakąś muzyke. Skończyło mi się premium na spotify a ostatnio wszystkow ydałem na roczny zapas kawy to byłem w czarnej dupie. Po odpaleniu playlisty automatycznie odpaliło mi 30 minut bez reklam więc zajebiście. Pierwszą piosenką jaka mi się odpaliła na playliście była "You in my blurred memories jyp" nie przypominam sobie abym to dodawal ale w sumie to było zajebiste. Nic z tego nie rozumiałem ale chuj. Wiedziałem, że skądś znam tę piosenkę. Możliwe, że przez ten klub w którym ćwiczą kpopowe tańce. Z tego co wiem Collei i Nari tam byli zanim jeszcze nie zamkneli klubu tydzień temu. Przyznaje ten klub zawsze robił cudowne pokazy na różnych konkursach lub pokazach. Jeżeli się nie mylę kiedyś podzielili się na jakiejś grupy i wygrała ta drużyna co tańczyli Gods Menu od stray kids. Sam bym nie zatańczył tej choreografii. W sumie ciekawie też wyglądali Collei i Tighnari tańcząc Bite me od Enhypen. 

------------------------------------------

Dzisiaj krótszy rozdział bo musze ogarnąć Historię na jutro. Postaram się jutro (dzisiaj) wstawić kolejny rozdział tak by zrobić daily ale nic nie obiecuje.(Pamiętajcie Stan Straykids i Enhypen)

Miłego dnia czy chuj wie kiedy to czytacie

My L0v3rb0y || CynonariOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz