Yeniden

516 39 8
                                    

Çağan'dan

Tuana'ya herşeyi anlattım ve videoyu izlettim bir tepki vermesini bekledim ama donmuş gibiydi. Elimi yüzünün önünde salladım.

Ç:Hey Tuana iyi misin?

Bir anda kendine gelip ayaklandı.

T:Allah'ını seviyorsan beni tutma Çağan o Melisa'yı yolmaya gidiyorum.

Koşmaya başladı hemen yakaladım. Kolundan tutup önüne geçtim. 

Ç:Hop dur bakalım. Biz seninle küsüp yanlış anlaşılmadan ayrılıyoruz ve herşeyi öğrenince ilk verdiğin tepki bu mu?

Bir anda yüzü düştü. Hatta ağlamaya başladı!

T:Haklısın Çağan çok özür dilerim sana güvenmedim ama o gördüklerimden sonra...

Hıçkırıklarını serbest bıraktı. Hızla kendime çekip sarıldım.

Ç:Şşş ağlama benim sana ilk zamanlarda yaptıklarımdan sonra beni affetmen bile mucizeydi. Şimdi kendini suçlama.

Biraz uzaklaşıp gözyaşlarını sildim. Allah'ım çok tatlıydı!

Ç:Hem ben böyle bir tepkiden bahsetmemiştim ;)

T:Nasıl bir tepkiden bahsetmiştin?

Ç:Böyle...

Tuana'yı yanaklarından tutup kendine çektim. Dudaklarımız kavuştuğunda beline sarıldım o da boynuma...

(Ben de yerin dibine girdim Hafızım ben ya imana dönelim🧕😅)

Tuana'dan

Ayrıldığımızda Çağan'ın gözlerine bakmaya başladım. Önce Ela gözlerine sonra gamzelerine... Yaklaşıp gamzelerine uzun bir öpücük bıraktım. Yanağımı okşuyordu.

Ç:Tuana

T:Efendim?

Ç:Hani biz seninle ayrıldık ya.

Yüzüm düştü kafamı eğdim. Çenemden tutup kaldırdı. Eli tekrar yanağımdaki yerini aldı.

Ç:Üzül diye söylemedim sadece

T:Sadece?

Ç:Tekrardan benimle çıkar mısın? Beni yine dünyanın en mutlu insanı yapar mısın?

T:Evett

Gözlerinde o ışıltıyı gördüm sanki ilk defa çıkacakmışız gibi o heyecanı gördüm bana sıkıca sarıldı.

Ç:Seni çok seviyorum

T:Ben daha çok...

Kısa bir bölüm;)
Aslında atmayacaktım ama bir arkadaşım için attım.
Umarım morali biraz da olsa düzelir :)
Biliyorum bölüm çok kısa ama idare edin.
Bölüm hakkındaki yorumlarınızı bekliyorum.
Aynı zamanda oylarınızı🫶🏻
Kendinize çok çok iyi bakın.
Öpüldünüz♥️♥️

GICIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin