Pişmanlık

967 61 3
                                    

Oy vererek başlayabilirsiniz:)

Tuana'dan

Bir kaç gündür Çağan ortalıkta yoktu. Aman banane ki neyse Ülkü ve Yağızla beraber sınıfa gittim. Bir süre sonra Çağan da geldi hiç bir şey demeden yanıma oturdu. Ama çok üzgün gözüküyordu.

T: Çağan bir sorun mu var?

Ç: Sanane

T: Aman kabahat yardımcı olmak isteyende zaten sen iyilikten ne anlarsın ki

Ç: Tamam Tuana kusura bakma biraz moralim bozuk da

O bana kusura bakma mı demişti? Bu sefer kesin kıyamet kopacak. Çünkü böyle bir şey pek mümkün değil tam bir şey diyecekken

Hoca: Sessiz olun çocuklar!

Aman be! İki çift laf edeceğiz şurada bu Hoca da anca bizi görüyor. Neyse zil çaldı bir süre sonra sınıf boşaldı.

T: E Çağan derdini anlatacak mısın.

Ç: Ben eve gidiyorum

T: Çağan bekle

Beni dinlemedi ve eve gitti ben de tabi ki peşinden gittim. Eve girdi ama kapıyı kapatmayı unuttu ben de fırsat bu fırsat dedim ve eve girdim ama kapı bir anda kapandı açmaya çalıştım ve açılmadı.

Çağan'dan

Kuş kafese girdi. Tuana'nın beni üzgün görünce derdimi anlatmamı isteyeceğini biliyordum. Ben de ona ufak bir oyun hazırladım. Evin içine birkaç sürpriz yerleştirdim😈. Bütün okulun önünde beni rezil etmenin cezası. (Çocuğum yenilmeseydin kız ne yapsın)

Tuana'dan

Korkmaya başladım yavaşça evin içine ilerledim kepenkler vardı ve karanlıktı ışıklar yanmıyordu. Telefonumun flashını açtım ve yavaşça ilerlemeye başladım yerde birisi yatıyordu bir dakika o kan mı?! Koşarak kaçmaya başladım o sırada ayağım yerde bir boşluğa denk geldi ayağımı kurtarmaya çalışırken üstümden su döküldü çok üşümüştüm ilerlerken yine yerde yatan kanlar içinde bir beden gördüm ailemin kanlar içindeki bedenleri aklıma geldi koşarak bir odaya girip kapıyı kapattım. Ama soğuk odaya girdiğimi fark ettim artık çok geçti. Islak kıyafetlerim yavaşça donarken gözlerim kapanıyordu. Bir anda her yer karardı.

Çağan'dan

Bir kafeye gitmiştim. İntikamımı almanın keyfiyle bir şeyler yedim. Kitap okumaya başladım zamanın nasıl geçtiğini fark etmemiştim. Bir anda telefonum çaldı.

Görevli: Abi kız bir türlü çıkmadı evi arıyoruz bulamıyoruz

Ç: Kaçmıştır

G: Hayır abi kaçabileceği her yerde kamera vardı.

Ç: Tamam bekle geliyorum

Ne demek kızı bulamadık işte şimdi endişelenmeye başlamıştım. Son sürat eve girdim görevlilerle beraber evi ararken soğuk odanın kapısının kapalı olduğunu fark ettim. Hayır hayır lütfen oraya girmiş olmasın hızlıca kapıyı açtım ve korktuğum manzara ile karşılaştım

Ç: Tuana!

Korkuyla yanına yaklaştım hemen kucağıma aldım. Tamam ondan intikam almak istedim ama soğuk oda hesapta yoktu. Hemen hastaneye götürdüm. Suç üstüme kalacak diye korkuyordum ama garip bir şekilde daha çok Tuanaya bir şey olacak diye korkuyordum. Neden böyle oldu anlamıyorum ama çok pişmanım.

Doktor: Hastanın yakınları

Ç: Benim Tuana iyi mi?!

D: Odada donmasına ek olarak tramva geçirmiş.

Ç: Ne tramvası?!

D: Bilmiyorum ama çok korkmuş hem soğuktan hem de korkudan bayılmış.

Ç: Peki görebilir miyim?

D: Evet

Doktor gitti Tuana'yı öyle görünce içimden bir şeyler koptu. Hemen yanına gidip elini tuttum.

Ç: B-ben çok özür dilerim benim suçum hepsi. Ama böyle olacağını bilemezdim ki? Affetmezsin biliyorum ama ,burukça gülümsedim sen çok güçlü bir kızsın bunu da atlattın bak.

Tuana yavaşça gözlerini açtı

Beni görünce hızlıca elini çekti.

T: Sen yaptın değil mi? Hepsi senin planındı ne istedin benden ne yaptım ben sana?! Ama hata bende senin gibi kalpsiz birinin üzülebileceğini düşündüm. Beraber bir gün geçirince senin de insan olabileceğini düşündüm çok safım ya. Şimdi de timsah gözyaşları döküyorsun merak etme kimseye anlatmam ama senden nefret ediyorum. Yanımdan defolup gideceksin beraber oturmayacağız.

Ç: Sadece tamam dedim ne diyebilirdim ki haklıydı. Tamam beraber oturmayız. Ben taburcu işlemlerini halledeyim.

Tuana'dan

Sanki üzülmüş gibiydi ama tabi ki ona güvenmiyorum bir kere o hataya düştüm bir daha düşmem beni eve bıraktı arabada hiç konuşmadık tam inerken kolumu tuttu hışımla çektim.

T: Ne var?!

Ç: Sadece, biliyorum affetmezsin ama her şey için özür dilerim.

Hiç bir şey demeden arabadan indim. Ne diyebilirdim ki

T: AA sen pişman olmuşsun zaten bir şey yapmadım ki altı üstü tramvamı tetikleyip beni hasta ettin! diyemezdim herhalde.

Tabi ki artık Çağan diye birisi yoktu. O yokmuş gibi davranacaktım.

Lütfen oy verin ve yorum yapın❤️

GICIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin