Suçluydum ben,
Affetme beni affedilmeyi haketmiyorum.
Yağmur gibi düşsem havadan
Daha az parçalanırdı hayatım.
--------------------------------------------------------------•flashback•
Bu gün ikilinin çift olmasının 1. Yılıydı tamamen bağlıydılar birbirlerine.
Dazai hediye olarak Chuuya'ya bir elektro gitar, Chuuya ise hediye olarak Dazai'a bir yüzük almıştı.
Kutunun etrafına özenle sardığı mor kurdeleye baktı. Tatlı duruyordu severdi moru.
Yüzük ortasındaki çimen yeşili bir zümrütle öne çıkıyordu yuvarlak kısmı ise cafcaflı olmayacak kadar hafif ve narin gümüş bir şekilde zümrütü tamamlıyordu.
Chuuya hediyeyi aldığı gibi cebine atmıştı dikkatlice, mutluydu ve heyecanlıydı.
Evden çıkıp arabasına doğru ilerlediğinde onu arabanın içinde bekleyen eşini görmesi mutluluğuna mutluluk katmıştı kızılın.
Kahvelinin dudaklarına ufak bir buse kondurdu özlemişti onu.
-Arka koltuğa bakmaya ne dersin kızıl
Arkamı döndüğümde gördüm o gitarı uzun zamandır istiyordum ama bir türlü almaya fırsatım olmamıştı.
-Osamu... Çok teşekkürler
Sarıldım ona içime çektim kokusunu son kez çekeceğimi bilmeden...
Cebimden çıkardım küçük paketi ve ona doğru uzattım. Şaşırmıştı ve beti benzi atmıştı kurdeleyi görünce.
-İyimisin? Hey Dazai ordamısın.
-Bu kurdele ona doğum gününde aldığın hediyenin paketinin kurdelesi değilmi?
-Hayır Osamu sadece düz mor bi kurdele.
-Nakahara beni kandırma
Eşinin bi anda ciddileşen yüzüne baktı kızıllı. Kahvelinin aurası ağırlaşmıştı ezildiğini hisetti.
-Ciddiyim Osamu
-Madem onu seviyordun evlenmeden önce söyleyseydin keşke Nakahara
-Sıçtırtma Fyodoruna Dazai. Seni seviyorum ben o lağım faresini değil.
-Lağım faresi ha? Sevdiğin bunu duysa ne derdi acaba.
-Çocuk gibi davranmayı bırak Dazai. Mor rengini sevdiğimi biliyoruz ikimizde.
-Neden? Fyodorun saçları yüzünden mi.
-Saçmalıyorsun.
-NEYİNİ SAÇMALIYORUM HA!? BANA AYNI KURDELEYİ Mİ EŞDEĞER GÖRÜYORSUN CİDDEN.
-Bana sesini yükseltme.
-HALA SESİNİ YÜKSELTME DİYOR ALDATTIN MI BENİ CİDDEN.
-SAKİN OL KENDİNDE DEĞİLSİN ALDATMADIM BEN SENİ.
-KEŞKE SENİ O GÜN O UÇURUMUN KENARINDA TUTMAYIP DERİN SULARIN KENARINDAKİ KAYALIKLARA DÜŞMENE ENGEL OLMASAYDIM, BELKİ O GÖZLERİNE UYGUN BİR SON OLURDU SENİN İÇİN.
Ne demişti o.
Ölmelimiydim.
Belki.
Kafamı indirdim yavaşca.
-Bitti...
Dazai yeni anlamıştı olayı anlaşılan, sıçıp batırdıktan sonra toplamaya çalışıyordu gene.
-Bekle, ben öyle demek ist-
-Bitti Dazai Osamu. Hediyenide al git, bu ilişki iyi yerlere gitmiyor.
.
.
.
.
.
Bu ne sikimsonik bir flashbacktir ne yazmisim ben amk