Bölüm 3

152 6 3
                                    

müzik sesi beynime dahi işlerken camdan dışarısını izliyordum. Bir insanın hayranı veya fanı olmak mallıkla ilgili bir şeydi.


gerçekten!


elimdeki resme tekrar bakıp ekranı kararttım. Nefret ediyordum. Başka bir kızı sevdiği için artık kendimden nefret ediyordum.

"yeğenim son durak burası" başımı camdan ayırıp bilmediğim dolmuşlar durağına baktım. Aman ne güzel


çantamı sırtıma takıp dolmuştan hızla indim ve geldiğimizin tersine yürümeye başladım. O kızı neden seviyordu? tabi ki sevebilirdi ama o kız hem benden güzel hemde taş gibi olmak zorunda değildi.


kulaklığım kulağımdan yere düşünce küfredip eğildim. ucuz ama değerli şeyi yerden alıp çantama tıktım. Üniverstideden nefret ediyordum. adımlarımı hızlandırıp olduğum yeri anlamaya çalıştım. Abi neresi burası ya?


Ana yol gibi bir yere çıkınca bakkala doğru yürümeye çalıştım. Siteler falan vardı. en son bakkala girdiğimde benim yaşımda olan gence baktım " pardon burası neresi?" beni süzdükten sonra yüzüme döndü "napcan?" ciddi miydi? yüzüne baktım. lanet olsun ki ciddiydi. "avcılar" dedi. Teşekkür bile etme gereği duymadan oradan fırladım.


Şurada ilk kez duygusala bağladık ama sonunda yine dağlar kızı selin'e dönüştüm. küfür mırıldanıp elimi cebime attım. elime takılan bir tane metali çıkartınca yine küfrettim. 25 kuruş nedir ya?


Allah ne verdiyse dümdüz yürümeye başladım. Başka yapacak bir şey yok zaten. Sırf semihin yeni sevgilisiyle olan resmini görmeseydim şimdi nişantaşıntaydım. ama yok hayatım boyunca lanetlenmiştim.


Karşı tarafa gözümü kestirip geçeceğim sırada kornaya basılmasıyla yola döndün. Araba mı o?


++++++++++++


Öksürük sesiyle gözlerimi aralayıp olduğum yeri idrak etmeyi bekledim. Bir arabanın içindeydim. Aman ne güzel... lan beni dilendirip öldürmesinler!


"höst lan durdur arabayı!" diye bağırınca yavaşça frene bastı. Sağa çekip bana döndü. Boş boş yüzümü inceledi. gerizekalı mıydı acaba?


"iyi misiniz?" derin mavi gözleri aynı mallıkla beni incelerken nefesimi verdim "he şimdilik iyiyim tabi sonra beni dilendirip keseceksiniz dimi" hafifçe doğrulup yüzüne yaklaştım "yemezler abisi"


" çattık ya" diyip geri çekildi. Kapıyı açacağım sırada açılmayınca sinirle ona döndün "kapıyı niye kitledin lan? ağaaaaaa imdaaat adam öldürüyorl-" eliyle ağızımı kapatınca sustum. "kapı açık sen açamamışsın sus" çilek kokan elini ittirip kapıyı açmaya zorladım. ufak bir boğuşma sonucu açılınca yutkunup ona döndüm "Allah rızası için git kızım ya" çantamı omuzuma tutup aşağı düşmem 2 saniyemi almıştı. Bacağım fena halde acıyorken kırmızı sıvıyı görmüştüm. Midem bulanınca gözlerimi kaçırdım .


Arabadaki maviş inip beni sarsmadan kaldırdı. Adam oluyordu yada... lan sırtıma dokundu! onu ittirip arabadan destek aldım "ne oldu yine?" diye bezgince homurdandı. Çevredeki teyzeler bize klip çekiyormuşuz gibi bakıyordu. Ortamda tamamdı artık fena gaza gelmiştim


"sırtıma dokundun lan yardım etcem diye eğer-" nefesini verip ensesini kaşıdı. "Allahım ben ne yaptında bu kıza çarpmamı sağladın yarabbim!" onu süzmeye devam ettim "bak hastahaneye gidip uğraşmak istemiyorum. Seni evime götürüp-" yok ya "hööössst ağır gel koçum ne evi!" diye lafını bölünce bozuntuya vermeden devam etti "ya yok yaranı kendin hallet sonra gidersin işte"


Hoş bu halde bir yere gideceğimi sanmıyordum ama... bacağıma bakıp ona tekrar döndüm " bak eğer yanlış bir şey yaparsan çığlığı basarım ona göre" başını sallayıp sürücü koltuğuna geçtiğinde zorda olsa arka tarafa bindim .


telefondan birisini arayıp kulağına götürdü "abi yanında acil yardım çantası var mı?" karşı tarafı dinledikten sonra nefesini verdi " abi bir kıza çarptım. kız demeye bin şahit-" omuzuna çakınca inledi " neyse işte hastahaneye gitsem iş uzar o yüzden lazım " tekrar karşı tarafı dinledi . " tamam şimdi onun evine sürüyüm o zaman" kimin evi? "lan eğer başka bir erkeğ-" diye söze başladığımda beni umursamadan konuşmaya devam etti. " tamam evinin oradayım zaten " telefonu kapattı " zengin evine gidiyorsun şanslısın"


"götümün zengini, iyileşiyim bu ülkeden kaçacağım sırf senin gibi hayvanlarla karşılaşmamak için" alayla sırıtıp büyük bir evin önüne park etti. Vay be eve bak kendimi satsam burayı alamam.


arabadan inip kapımı açtı.elini uzatınca bileğini kavrayıp oradan kalktım. Topallamaktan nefret ediyorum.


en sonunda kapının önüne ulaşınca zile bastı. "hayvan nasıl çarpmıssan artık" diye söylendiğimde bana döndü "Sen gerçekten kız mısın ya?" yok dayın abdülcabbarım ama şaka olsun diye böyle davranıyom töbe töbe. "olm bak zaten suçlusun seni deşerim ha" diye hırlayınca devam etti "nasıl deşeceksin küfrederek mi?" alayla konuştuğunda ona döndüm "bak şerefsiz evladıyım kafanı şu duvara sürtmemek için kendimi zor tutuyorum... hatta sürtcem lan"kapıya doğru dönüp kafasını sürtmeye hazırlanıyorken onun bizi izlediğini fark ettim.


OHA


LAN


SEMİH


VAROL!


"selam semih varol"


KAHRAMAN(semih varol fanfic)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin