Bölüm 6

107 5 2
                                    

sanki içimdeki öküz kalbime sıçıyormuş gibi bir hisle telefonu masama koyup zıplamaya başladım.

SEMİH

VAROL

Nefesim daralınca telefonu tekrar kapıp gerçek mi diye baktım.

GERÇEKTİ

Titreyen elimle semihin tweetlerine bakmaya başladım. Akciğerimde tepinen öküz bu sefer halay çekiyordu.

@himesovski

Kız dediğin deli olacak

Ben deli değildim ki?  Neyse.  Telefonu masaya koyup kanepeden yapılmış yatağımın üstünde zıplamaya başladım.

$$$$$$$$$

"çikita muz muz" alarmı ışık hızıyla kapattım. Sırf erken kalkmak için iğrenç şarkıyı zil sesi yapmıştım. Kahretsin ki çok zekiyim.

Üzerime sıradan  şeyler geçirip aynanın karşısına oturdum. Kafama kuşlar yuva yapmıştı. Acaba bugün gitmesem ne olurdu?

Amaan gitmiycem. Kalkacağım sırada gözlerimi pörtletip aynaya baktım.

Semih gelecek gerizekalı, mal mısın?


Ve hiç yapmadığım şeyi yaptım. Makyaj. Cidden boya küpü gibi gezenlere laf atarken şimdi bunu yapmam saçmaydı.

Amaan  dünyaya bir kere yapıyoz.  Yap gitsin hacı. Fondöteni alıp yüzüme ince tabaka halinde yaydım. Hafif turuncumsu ruju dudağıma sürüp kirpiklerimi hala adını şaşırdığım şeyler taradım.


Aynaya tekrar bakıp kendime öpücük attım. Evet kıza benzemiştim. Çantamı kapıp evden hızla çıktım ve aşağı indim. Acaba adresi nerden biliyor?

Mavi gözlü aklıma gelince yüzümü bıruşturdum. "şiii kız hayırlı sabahlar " başımı kaldırıp Halil amcaya el salladım "günaydın dayı!  İşler güçler nasıl? " gülümseyip elindeki süpürgeyi kaldırdı "idare ediyoz kızım " gülümseyip başımı salladım "ihtiyacın falan olursa ben varım Halil ağa"


"saol evladım" düdük sesiyle önümde duran komşuya baktım. "günaydın"

Evet.bu kirpi saçlı orangutan  iki sokak ötedeki olan bana asılan tipdi. Zaten bende şans olsa.

Altına beyaz şahin çekmiş, saçlarını dikmiş ve keko gözlüğünü takmış bana bakıyordu.  "hacı görüntü kirliliği yapıyorsun ormana gitsene" dediğimde Halil amca bakkalın içine girdi.


"sen neredeysen ben oradayım gülüm. Bırakıyım mı istediğin yere? " burnunda kafam kadar sivilce vardı "saol birader beni insan bırakacak" yüzü değişik bir ifadeye büründü. Müslüm gürses müziği sanki kafamda çalıyordu.  haklıyım bile.

"lan yoldurtma  yağlı saçlarını. uza!" yüzümü inceledi "gülüm yapma böyle. Bak seni-" Halil amcanın oradan bir tane domates aldım.  " olum bak zaten çarşambadayız dayak yeme" yüzümü inceledikten sonra yavaşça sürmeye başladı

"seni seviyorum zalımın gızıı " bağırınca domatesi camına attım. Oda yetmedi iki-üç tane kapıp lambasını kadar atmaya başladım.

"ulan yüzüne foşfoşladığım şurada bir mutlu olabilirim dedim sıçtın hemde sıvadın lan oda yetmedi domates parasınıda ödüycem. Lan ben senin kirpi kafanı siki-" öksürük sesiyle bağırmayı kesip arkama döndüm.

KAHRAMAN(semih varol fanfic)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin