Eveeeeeeeettt !!!
Sonunda okul bitmişti ve ben tatile gidicektim. Hem de Bodrum'aaaaaa.
Evde maymun dansı yapıp maymun gibi bağırıyordum. Annem bana şaşkın şaşkın bakıyordu ama umrumda değildi.
Bavulumu hazırlamak için odama çıktım. Bütün yazlıklarımı yatağımın üstüne yığdım ve seçmeye başladım. "Bu lazım"
"Bunu da alıyım"
"Bunsuz olmaz" diye diye bavula tıkmaya başladım. Ama bildiğimiz tıkıyorum yani. Normal kızlar ütüleyip, düzenli bir şekilde bavullarına yerleştirirken ben tıkıştırıyordum. Çünkü ben Duygu'yum zuaaaa.Meşhur gülüşümü yaptıktan sonra bavulun üstüne çıkıp zıplamaya başladım.
Zıpladım,
Zıpladım,
Zıpladım ve,
Zıpladım...
Ve pes ettim. Annemi yardım için çağırsam kıyafetleri tıkıştırdığım için kesinlikle kızacaktı ama yine de çağırmaya karar verdim.
"Aneeeyy"
"Efendim yavrw"
"Şu bavulu kapatamadım"
"Geliyom dur"2 dk sonra annem geldi ve kapatmaya çalıştı. O da kapatamayınca bavulu açtı ve
"Kızım bu kıyafetlerin hali ne böyle ? tabi kapanmaz."
"Üşendim anne yha.s..s"
Ergenlik vol 92762728
"Dur ben düzeltiyim şunu bi"
Annemde beklenmeyen davranışlar ovovovvovMutfağa geçtim ve bir şeyler atıştırmaya başladım. Masanın üstündeki erik dolu tabağı görünce domuz gülüşü yaptım. Tabağı alıp televizyonun karşısına geçtim. Bugün cumartesi oldugu için magazin programları vardı. Aslında hiç sevmezdim şu magazinleri ama başka izleyecek bişi olmayınca işte..
Annem bavulu düzenlemiş olacak ki
"Kızıım hazır bu" dediOdama gidip bavula baktım. Önceki halinden eser yoktu. Bir tanesin annem !!
Saat 3 e geliyodu ki ayakkabılarımı giyip aşağıya indim. Otobüs 3 'teydi. Annem ile vedalaştım. Babamla dün akşamdan vedalaşmıştım çünkü bu saatte çalışıyordu. Bodrum'da dedemlerin yanında kalıcaktım. Gitmeyeli baya olmuştu. Özlemiştim onları.Garaja taksiyle gittim. Otobüsümü aramaya koyuldum. Tabiki bulamadım !! Oradaki bi görevliye sordum ve gösterdi. Bavulumu muavine verdim bagaja koydu. Hemen geçip koltuğuma oturdum. Araba daha çalışmadan kulaklığımı takmıştım bile. Ve araba kalkıyoor !
Hadi bana iyi yolculuklar !!