Aysu is my en best

49 7 1
                                    

Sabah alarmın sesiyle uyandım. Bugün büyük gündü. Aysu ile buluşacaktım. Aysu benim Bodrum'daki en iyi arkadaşım. Gerçi ondan baska da burda arkadasım yok ama neyse..

Bir kaç sokak aşağımızda oturuyor. Dün akşam eve gelmesi için çok ısrar ettim ama ben yorgunum diye gelmek istemedi. Bugün beni kahvaltıya bir kafeye götürcekmiş. Yeni açılmış galiba adını duymamıştım.

Üstümü giyinmek için dolabımı açtım. Altıma mavi şortumu ve üstüme de mavi tonlarında bir tişört giydim.
Saçlarımı salık bıraktım. Saçlarım kıvırcık ve kısa olduğu için pek model yapamıyordum zaten.

Hafif bir makyaj yaptıktan sonra Aysu'yu aradım.
"Canım ben hazırım. Ne zaman çıkıcaz?"
"10 dkya kapınızın önünde olurum."
"Bekliyorum"
Telefonu kapattıktan sonra vakit geçsin diye biraz müzik dinledim. Bir kaç müzik dinledikten sonra kapı çaldı. Aysu'yu gördüğümde hemen boynuna atladım ve sımsıkı sarıldım.
"Duygu yavaş kemiklerimi kırıcaksın"
"Çok özlemişim be"
Bir süre sarılı kaldıktan sonra çantamı alıp yola koyulduk.

Yol boyunca konusmadan birbirimize bakıp güldük.

Kafeye vardıgımızda köşede bir masaya oturduk ve kahvaltılarımızı bekledik.
Biz oturur oturmaz konusmaya baslamıstık bile. Uzun bir süre konuştuk.

Aysu'ya şu dans kursunu sordum. Daha önce hiç gitmemiştim ve gitmek istiyordum.
"Aysu şu dans kursu nasıl bir yer sence?"
"8 aydır gidiyorum. Gerçekten harika bir yer."
Ben şok
"Sen ciddi misin? Ee daha önceden niye söylemedin?"
"Niye söyliyim ki kızım ne gerek var."
"Ya ben de katılmak istiyoruum"
"Ee gel yazdıralım seni de. Hem bir
tane çocuk var ve çok yakışıklı. Çok iyi dans ediyor."
"Hemen yazılmak istiyorum Aysu hadi hadi"

Ayağa kalkıp kapıya doğru gittim. Kahvaltımızı bile daha tam bitirmemiştik. Aysu gözlerini devirdi ve
"daha kahvaltımızı bitirmedik bitince gideriz otur şöyle" dedi
"Ya bir şey olmaz doydum ben"

Aysu masadan söylene söylene kalktı ve beraber salona yürüdük.
"Bahsettiğin yakışıklı çocuğun adı ne?"
"Mete. Ah harika adını duyduğumda bile bir tuhaf oluyorum."
Wtf!!?
"Mete mii?!!!"
"Evet noldu?"
"Hani şu bakkalcının oğlu?"
"Evet babasının bakkalı var. Hem sen nerden biliyosun?"
"Dedemler beni garajdan almaya onu göndermişlerdi ve bakkalın oğlu oldugunu dün akşam ekmek almaya gittiğimde öğrendim. Ayrıca bence hiç yakısıklı degil"

Yalan! Kesinlikle çocuk taştı.

"Ouf saçmalama Duygu neresi yakışıklı değil allasen?"
"Ben turuncu sevmem"
"Yani?"
"Yani turuncu saçlıları da sevmem"
"Peki Duygu peki"
"Bana bak bakim sen bu çocuktan falan mı hoşlanıyorsun"
"Galiba, bilmiyorum"
İkimiz de birbirimize bakarak sırıttık. En bestimi o fire heade yem edemezdim.

Aysuyla sahile indik ve dolaşmaya başladık. Her tarafta çıplaklar vardı.
Sessiz bir şekilde etrafı inceleyerek yürüyorduk ki Aysu bu sessizliği çığlığıyla kesti.

"Noldu lan ne bağırıyon değişik?"
"Kızım karşıya baksana bi"
Karşıma baktığımda Mete yi gördüm. Yalnız başına kayaların üstünde oturuyodu. Neden buna böyle bir tepki verdi anlamış değildim.
"Ee ne var ?"
"Meteyi görmüon mu lan"
"Görüyom kanka ne yapiyim"
"La ben çok heycanlandım"
"Ya of malsın Aysu heycanlancak ne var? Gel selam verelim"
"Hayır olmaz!!"
"Ya kızım mal mısın neden olmaz? Gel işte"

Aysu yu tutup Mete nin yanına götürmedim de sürükledim desem daha iyi olur.
"Merabaa. Rahatsız etmedik dimi?" dedim
"Yok ne rahatsızlığı gelin şöyle" dedi ve yanını gösterdi.

Aysu ya baktığımda yanakları kızarmıstı ve tedirgin görünüyordu. Ben bu kızla napcam allam sabır ver yarabbim çok amin allam çok amin.

Mete nin yanına geçip oturduk. Yarım saat kadar sonra dedem aradı. Yerimden kalkıp 3 4 metre ileri gittim. Hem bu sırada az da olsa baş başa kalcaklardı. Aysu nun eve gidince fırça atıcagını biliyodum ama neyse..

"Efendim dede?"
"Kızım nerdesin? Hava karardı gel hayde"
"Tamam dedecim geliyorum şimdi."
Telefonu kapatıp Aysu ve Mete nin yanına gittim. Pek de konusmus gibi bi halleri yoktu. Yanlarına vardıgımda Aysu bana siqici bakıslar atıyordu ama ben siklemedim.

"Aysu kalk gidiyoruz dedem aradı"
"Tamam geliyorum"
Mete ye dönüp
"İyi akşamlar Mete sonra görüşürüz" dedim
"Görüşürüz kızlar"
Mete nin yanından ayrılır ayrılmaz Aysu fırça çekmeye başlamıştı bile. Duymamazlıktan gelip yürümeye devam ettim.

Bu gece Aysu bizde kalıcaktı. Kaç zamandır beraber yatmıyorduk özlemiştim onu.

Aysuyla yemek yedikten sonra ilk önce korku filmi izleyip korktuk, daha sonra romantikli bi film izleyip ağladık, daha sonra da komedi filmi izleyip haykırdık. Evet evet kesinlikle bunu denemelisiniz harika oluyor!

Filmleri izledikten sonra Aysuyla çikilatalı sütlerimizi içip uykuya daldık.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 03, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sakızlı DondurmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin