10/02/2015 →
Pencereden elindeki kahve ile yağmurun yağmasını zevkle izliyordu Luhan. Arkasında ki ses ile döndü.
-"Luhan ne zaman dönmek istiyorsun?" Abisi Xiumin söyledi.
+"Ayın 12'sine al hyung."
-"Oh ayin 10'una var. Gece olur değil mi?"
+"Ayın 12'sine orada olmak istiyorum hyung biliyorsun."
Xiumin bileti alıp tableti cam sehpanın üzerine bıraktıktan sonra tekli koltuğa oturdu.
-"Luhan biliyorsun bunu yapmak zorunda değilsin." Xiumin tam 2 yıl önce Sehun ve Luhan arasında ki olaydan bahsediyordu. Luhan Sehun ve yalakacıları yüzünden eziklenmekten bıkmış Amerikada'ki arkadaşının yanına gelmişti. Xiumin kesinlikle iyi bir dost ve hyungdu.
+"2 yıl boyunca bunun için uğraştım hyung."
-"Tamam o zaman seni zorlamıyorum. Biliyorsun herzaman yanındayım." Xiumin Luhan'ın omzunu sıktı ve gülümsedi.
+"Teşekkür ederim hyung. Borcunu nasıl öderim bilmiyorum."
-"Ne borcu Luhan. Sen yıllar önce beni Chen ile karşılaştırdın ve ben sana minnettarım." Xiumin Chen aklına gelince gülümsedi. Luhan 1. Sınıfta iken Chen ile aynı cafede çalışıyordu ve iyi arkadaş olmuşlardı. Xiumin ise onun çocukluk arkadaşıydı. İki arkadaşını birbirleri ile tanıştırdıktan sonra Xiumin Chen'e olan aşkını ilan edip kendisi ile Amerika'ya gelmesini istemişti. Xiumin'in babası Asya ve Avrupa ülkeleri arasında ünlü bir şirketin ortaklarından biri olduğu için hem kendisine hemde Chen'e bakmak istemişti ama küçük olan kabul etmeyip kendisine Amerika'da bir mağazada iş bulmuştu.
+"İkiniz de benim için çok özelsiniz hyung."
-"Duygusallaşma Luhan. Bu gözlerin ile Sehun'u deviremezsin."
+"Ben iyiyim." Luhan hyunguna gülümsedi ve odasına giderek bavullarını çıkardı. Artık kendi evine dönecekti.
Sehun'un hala orada okuduğunu Yixing'den biliyordu. Saolsun Luhan gittikten sonra Yixing onların okula nakil olmuş ve Sehun'u yakın takibe almıştı. Sehun'un iki sene öncesine kadar daha da durgunlaştığını söylemişti ama Sehun bir hastalıklı gibi davranmıyordu. Artık kızlar ve erkekleri becerecegine sadece erkekleri beceriyordu.
Luhan acıyla gülümseyerek bavulunu kapattı. Dördüncü senesine kadar hyungunun sayesinde özel bir kolejde okumuş ama aynı zamanda çalışıp kendisini geliştirmişti. İngilizceyi kendi dili gibi konuşurken piyano çalabiliyordu....
-"Luhan sana birşey vermek istiyorum ama kabul edeceksin."
Xiumin kollarını birleştirmiş kapı pervazına yaslanmış duruyordu.
+"Hm hm." Luhan mırıldandığında Xiumin cebinden çıkardığı araba anahtarını Luhan'ın yüzünün önünde salladı. "Bu ne hyung."
-"Arabamı satmak zorundayım. Babam artık eskidiğini söyledi ama başka ellere gitmesini istemiyorum."
+"Hyung ben bunu kabul edemem. Ahjussi ne kadar eskidiğini söylesede o araba yepyeni ve son model."
-"Lütfen Lu~. Eğer almazsan o yaban ellere gidecek."
+"Chen'e ver."
-"Kendi arabasını aldı ama bakımda. Luhan hyungun olarak rica ediyorum." Xiumin anahtari tekrar salladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEĞİŞİM
Fanfiction-"B-ben s-s-sana a-aşığım." +"NE? HAHAHHAHHAHAHAHHA. Şaka yapıyor olmalısın." -"B-ben ciddiyim. S-senden uzun bir süredir h-hoşlanîyroum." +"Şu tipinle beni sevmeye utanmıyor musun? Hiç aynaya baktın mı pis fare?" Şişman ve herkes tarafından dışlan...