4. BÖLÜM

3K 211 96
                                    

Luhan okula gitmek yerine evinin yakınlarındaki kafeye gelerek birşeyler sipariş etmişti. Sehun'un davranışlarına anlam veremiyordu. Siparişleri önüne geldiğinde teşekkür edip en sevdiği şeyi içmeye başladı. Çikolata parçacıklı bubble tea...

Etrafına bakınmak için kafasını çevirdiğinde kasanın önünde duran dergi ve neon renklerle yazılmış başlığı dikkat çekti.

'Erkekleri tavlamanın 10 yolu'

Luhan ayaklarına laf geçiremeden içeceği masaya bıraktı ve ayağa kalktı.

-"Ah merhaba bu dergiye bakabilir miyim?"

+"Ah tabi efendim."

Kasiyer güler yüzle onayladı ve dergiye eline alıp masaya geçti. İlk sayfalarında ki modellerin tam boy resimlerini geçip asıl sayfaya geldi.

Erkekleri tavlamanın 10 yolu

Bu dergi muhtemelen kızlar içindi ama Luhan da şu an bir erkek için acı çekiyordu. Bunları boş verip başlığın altında ki maddelere göz gezdirdi.

1. Bakımlı olmak : Saçlarınız ve parfümü---

Luhan maddeyi okumadan geçti çünkü kendisi gayet bakımlıydı.

2. Kıskandırmak : Ona mümkün olduğunca etrafınızda ki insanların size bakış açılarını yakalamasına izin verin. Sizi kıskandıkça değerinizi anlayacaktır.

3. Onun olduğu sosyal faaliyetler gruplarına katılın ve tesadüf olduğunu belli edin.

Luhan diğer maddeleri okumadan dergiyi kapattı. Onun aklı tek bir maddeye çalışmıştı. Kıskandırmak....

*

Luhan Yixing'in okuldaki arkadaşı Min Hyun ile okulda dolaşırken Sehun'un bakışları sürekli onu taciz ediyordu. Sanki her an bir panter gibi çocuğun üzerine atlayacaktı.

-"Luhan? Hey beni duyuyor musun?"

Min Hyun gözünün önünde elini salladığında Sehun'dan gözlerini alıp ona geri döndü.

+"Oh özür dilerim dalmışım. Ne diyordun?"

-"Diyorum ki bugün birşeyler içelim mi? Okul dışında."

Luhan başını salladı ve ona gülümsedi. Sehun'u kıskandırmak istiyordu ama Min Hyun ile arkadaşta olmak istiyordu.

+"Olur. Gidelim."

İkili beraber konuşurlarken önlerinden hızla yürüyen Sehun'u fark etmemişlerdi çünkü Luhan kıskandırmaktan çok onunla arkadaş olmaya çalışıyordu.

*

Luhan teneffüs zili çaldığında Min Hyun'un yanına gitmek için kalktığında bileğine dolanan eller ile yan tarafa döndü.

-"Sehun?"

Uzun olan kararan gözler ile ona bakıyordu. Yüzü gerilmiş ve sağ gözü seğiriyordu.

+"Nereye?"

-"Seni ilgilendirmez...Bırak kolumu..." Luhan kolunu çekmeye çalıştıkça Sehun daha beter sıkıyordu.

-"Siktir bırak canımı yakıyorsun"

Sehun sınıftakilere aldırmadan Luhan'ı aldı ve sınıftan çıkarak koridorda sürüklemeye başladı.

-"Sana diyorum gerizekalı deve...SEHUN!"

Sehun onu üstü açık arabanın koltuğuna fırlatınca bağırdı kısa olan.
Sehun kendi tarafına geçerken Luhan kapıyı açmak için hareketlenmiş ama kapıyı sıkıca tutan Kris ile göz göze gelmişti.

DEĞİŞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin