Herşey yeniden başlarken Luhan da gece heyecandan olsa erkenden uyanmıştı. Okul saatine daha 2 saat olmasına rağmen hava daha açılmamıştı bile. Luhan Amerikada yaptığı gibi yapıp kahvesini aldı ve dirket sokağa bakan berjere oturdu. Yaşadıklarını düşündü ve yaşayacaklarını. Uzun bir maraton onu bekliyordu. Ufuk yavaş yavaş kızıla boyanırken güneş tüm sıcaklığı ile doğuyordu ve bu Luhan'ı son derecede mutlu etmişti. Yeni bir gün, yeni heyecanlar....
Basit ama keyifli bir banyodan sonra dünden hazırladığı kıyafetleri giymeye başladı. Beyaz V yaka bir tişört, üzerine sımsıkı yapışan ve bacaklarını ortaya çıkaran özel tasarım okul pantolonu ve ceketi. Luhan hazır olduğunu anladığı an teyzesini ve Yixing'i de uyandırarak odasına geri döndü. Yüzüne biraz losyon sürdükten sonra hafif eyeliner çekip saçlarını yaptı. Kahverengi hafif dağınık saç kesinlikle Luhan'ın favorisiydi.... Yixing de aynı şekilde hazırlandıktan sonra teyzesine hoşçakal diyip evden çıktılar. Yixing arabayla olan hayranlığını yeniden dile getirirken Luhan güneş gözlüklerini takarak direksiyona geçmişti.
-"Hadi Xing gidiyoruz."
+"Çok canlar yakacaksın Lu." Luhan ona gülümsedi ve arabayı çalıştırdı.
*
Okulun büyük demir kapısının önünde ki son model araba herkesin dikkatini çekerken daha dikkat çeken şey ise direksiyondaki çocuktu. Kızların sesleri beş santimlik açık camdan içeri süzerken Yixing ona gülümsedi. "Şimdi yada hiç Luhan. İn ve onlara kim olduğunu göster."
-"Haklısın." Luhan anahtarı yerinden çıkarmadan önce arabayı kapıya en yakın yere yerleştirdi ve büyük bir zarafetle arabadan indi. Yixing kuzeni ile gurur duyarken Luhan arka kapıdan son model çantasını aldı ve gözlüklerini çıkardı.
'Omo bu Luhan değil mi?"
'Siktir bu çocuk evrim geçirmiş."
'Daebak! İmkansız.'
Birçok sahte duygu dolu yorumlar Luhan'a ulaşırken düşünceleri sinsice gülümsedi.
-"L-luhan-sshi." Luhan kendisine seslenen kıza baktı. Bu kız Sehun'a itiraf edince onu pataklayan kızdı. Luhan sinirini belli etmeden konuştu.
+"Kimsin?" Kabaca konuştu.
-"B-ben Im Mae Ri. Aynı dersleri alıyorduk. B-beni hatırladın mı? "
Kızın gözleri umut ışığı ile parlarken Luhan gözlüğü taktı ve basitçe cevapladı. "Hayır."
+"Xing hadi." Luhan söyledi ve herkesin garip bakışları altında podyumda yürüyen manken edası ile okula girdi. Bahçedeki öğrenciler neredeyse kalp krizi geçirirken bu durumu gören erkekler donlarına boşalmak üzerelerdi. Kim derdi ki iki sene önceki şişko ve ucube Luhan'ın şimdi bu seksi görüntüsü ile okula geleceğini.
Luhan siyah çerçeveli gözlüklerden etrafı süzerken kızlar yavaş yavaş onun etrafını çevirmeye başlamıştı.
"Ah Luhan biz aynı sınıftaydık."
"Merhaba Luhan oppa..."
"Çok yakışıklı olmuşsun."
"Aynı sınıftayız seni sınıfa götürebilirim."
Birçok gereksiz kız yorumları Luhan'ın kulağını delerken aşina olduğu ses tam olarak okulda yankı yapmıştı.
-"Yah! Ne oluyor orada?" Sehun'un gür sesi ile etraftakiler birazda olsa kaçışırken hala birkaç kişi Luhan'ı yakından inceliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEĞİŞİM
Fanfiction-"B-ben s-s-sana a-aşığım." +"NE? HAHAHHAHHAHAHAHHA. Şaka yapıyor olmalısın." -"B-ben ciddiyim. S-senden uzun bir süredir h-hoşlanîyroum." +"Şu tipinle beni sevmeye utanmıyor musun? Hiç aynaya baktın mı pis fare?" Şişman ve herkes tarafından dışlan...