FİNAL

3.1K 237 112
                                    

Olanların yada olmak zorunda olan olayların üzerinden iki gün geçmişti. Sehun okula gelmiyor ve Luhan gittikçe endişelenirken okulun kendi dedikodularıyla sallanmasını umursamıyordu.

Kısa olan herkesin yeniden onun üzerine geleceğini sanmıştı ama aksine onu kutlayan bile vardı. Luhan'ın buna sevinecek vakti bile yoktu çünkü Sehun'u mersk etmekten başka hiçbirşey yapamıyordu....Şu anlık yapacağı tek şey oturup beklemekti.

*

Yixing günlerdir kendisinden kahve randevusu isteyen Kris ile uğraşıyordu. Ödev yaptıkları zamandan beri Kris sürekli onun ne kadar tatlı olduğunu söyleyip onu utandırıyordu ve okulun içinde sürekli yanına dolaşıyordu. Yixing rahatsız olmuş gibi davransada aslında rahatsız olmadığını biliyordu. Tanrı aşkına o okulun bacak tanrısı Kris'ten iltifat alıyordu....Yixing'in korktuğu tek şey Kris'e kalbini kaptırdıktan sonra terk edilip ortada kalmaktı...Yixing bunu halledecekti ve şu an elinde sütle birlikte gelen Kris' e kesinlikle öyle birisi olmadığını söyleyecekti.

-"Selam Xing~"

Kris onun favorisi olan süt ve kurabiye parçacıklı çikolatayı masaya bıraktı. Yixing her zaman yaptığı gibi onlara saldırmadan kendisini tuttu ve boğazını temizledi.

+"Bak Kris....Ben artık benden uzak durmanı istiyorum...Yani bana böyle davranmayı bırak"

-"Ne? Neden? Benden hoşlandığını sanıyordum"

+"Öyle olsa bile ben senin aradığın türde biri olmadığıma eminim..."

-"Nasıl yani?"

Kris ciddiyetle sorunca Yixing şaşırmıştı....Kris ve ciddiyet ha? Ahhh hadi ama bu iki kelime aynı cümlede bile durmuyordu ki?

+"Yani tek gecelik falan...Ben kaldıramam"

Yixing yüzüne yayılan kırmızılık için başını eğdi. Kris' in onu böyle görmesini istemiyordu.

-"Yixing sana ne zaman böyle birşey söyledim yada böyle bir sinyal dahi verdim mi?"

Bu ne ciddilik? Yixing en azından Kris' in onunla dalga geçmesini bekliyordu.

+"Yani ben senin yanında hiç kimse göremeyince..Uhhmm şey"

-"Sen beni kimseyle göremeyince böyle bir kanıya vardın öyle mi?"

Yixing utançla başını salladı. Planladığı herşey kendi aleyhine dönüyordu.

+"B-ben...Bak üzgünüm...Öyle demek istemedim aslında.."

-"Tanıştığımız andan itibaren sana yaklaşmamaya çalışıyordum.... Korkma diye annemin seni eve davet ettiğini bile söylemedim"

+"Annen neden beni çağırdı ki?"

Yixing merakla sordu. Kris onun bu haline gülümsedi.

-"Çünkü oğlu som zamanlarda onu kendisine aşık eden kişiyi düşünüp evin içinde salak gibi sırıtarak geziyordu. Annemde onu tanımak istedi"

+"Sen kime--Bekle bir dakika sen şimdi bana ilanı aşk mı ettin"

Kris hiç tereddüt etmeden başını salladı. Yixing kırmızıdan bordoya dönüşme aşamasındaydı.

-"Ne? Bunu fark etmen elimden geldiğince sana iltifat edip randevulara çıkarmak istedim"

+"Yani s-sen o yüzden...bana..."

-"Evet Yixing...Sonunda sana çıkma teklifi etmeyi düşünüyordum"

+"Y-yani....Sen bana sevgili olmayı teklif edecektin ö-öyle mi?"

DEĞİŞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin