3. BÖLÜM

3.4K 226 106
                                    

Luhan haftanın son gününe okula gitmek için hazırlanırken dün olanlar aklına gelince kendisini kızarmaktan alıkoyamıyordu. Şu 4 gün içinde Sehun resmen Luhan'ın arkasından dolaşıyordu ve dün yaşadıkları şey ne kadar masumca olsada Luhan'ı etkiliyordu.

-FLASHBACK-

Bugün çarşambaydı ve Luhan neredeyse eski okuluna alışmıştı. Diğer sınıflarda takıldığı eski ezik olarak adlandırılan arkadaşları ile takılıyor ve bundan gayet memnundu. Çünkü herkes onu eziklerken Luhan arkadaşlarıyla kütüphaneye gider ve ders çalışırdı.

Teneffüs bitişini belirten zil çaldığında Luhan arkadaşlarına veda ederek ayrıldı. Sınıfa girdiğinde Sehun'un kendi sırasında dikkatle birşeye odaklandığını görünce hızlı adımlar ile oraya gitti.

Sehun masanın üzerinde ki zarfa alev çıkaran gözleri ile bakıyordu.

-"Bir sorun mu var?"

Luhan konuştuğunda Sehun'un öldürücü bakışları biraz yumuşayarak ona döndü ama hala eski siniri yerini koruyordu.

+"Birileri senin masana aşk mektubu koymuş." Sehun dişlerinin arasından söyledi.

-"Ee ne olmuş?."

+"Ne? Neden senin sırada koyuyorlar ki?"

-"Bilmem. Belkide beni yakışıklı buluyorlardır. Olamaz mı?"

+"Olabilir. Çünkü yakışıklısın."

Sehun yumruklarını sıkıp ona baktı. Biraz önce istemeden ona yakışıklı demişti değil mi?

Luhan duyduklarını sindirmeye çalışırken kalbi hızla atmaya başlamıştı.

-"İ-iltifatın için teşekkür ederim ama bu seni ilgilendirmez. Şimdi müsade edersen sırama geçmek istiyorum." Sehun geri çekilmeden önce hayal kırıklığı ile ona baktı ve sarı zarfı alarak çöpe doğru yürümeye başladı.

+"Dur! Ne yapıyorsun?" Luhan bağırdığında sınıftakilerin bakışları ona dönmüştü. Utansada kafasını eğmeden Sehun'a bakmaya devam etti. Sonuçta o eski Luhan değildi.

Sehun zarfı dikkat çekmeye çalışarak parçalara ayırdı çünkü her kimse onun bu sahneyi görmesini istiyordu. Zarf parçaları çöple buluşurken Sehun hiçbirşey olmamış gibi sırasına geçerken Luhan şok içerisinde ona bakıyordu. Sehun şimdi kıvama geliyordu.

*

Luhan kuzenine veda edip evden çıktı. Yixing'in Kris ile projesi olduğu için okula gitmeyecek ve onların evinde buluşup projelerini yapacaklardı. Annesi onlar için atıştırmalık hazırladıktan sonra oğluna veda edip işe gitmek için çıktı. Yixing proje yapmak için eşyalarını hazırlarken kapı çaldı. Yixing kapıya koştu.

-"Hoşgeldin." Yixing söyledi. Aslında Kris' ten pek hoşlanmazdı ama öğretmenleri onlara gıcık davranıp ikiliyi ödev yapmaları için seçmişti.

+"Selam." Kris gülümsedi. Yixing onun gülümsediğine daha önce hiç tanık olmamış gibiydi. Uzun olan gayet hoş duruyordu. Yixing başını salladı. Bunları düşünmemeliydi.

-"İçeri gel."

+"Kimse yok mu?"

-"Luhan okulda annemde işte."

+"Ohh o zaman başlayabiliriz."

Yixing başını sallayıp Kris' i masaya yöneltti.

Bir süre ödev yapan ikili arada sırada birbirlerine de kaçamak bakışlar atıyordu.

DEĞİŞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin