Voorstelronde!:)

175 10 6
                                    

heee lezertjess! dit is mijn tweede boek, geen vervolg op de andere maar ga alsjeblieft: '-you saved me- ' ook ff lezen en '1e klas van het MBO' van een vriendin van mij!. Ik heb met dit boek al echt een heel idee in m'n hoofd dus ik probeer ook iets vaker een deel te posten.( ik weet t klinkt echt dom maar door een nachtmerrie en een paar ideeën is dit verhaal gecreëerd hahahah) succes met lezen!

Dan ga ik hier ff de mensen introduceren wie in het verhaal voorkomen:

Liv: Een meid waar het hele verhaal over gaat. Liv is 14 jaar, voetbalt bij Ameide maar op een dag veranderde haar hele leven.

Joëlla: Een goede vriendin van Liv , zit ook bij haar in de klas en ze is der ook altijd voor iedereen. Joëlla is 14 jaar.

Oke dit zijn wel de mensen waar je de grootste uitleg bij nodig bent!^^

Matthy: 28 jaar en is taken met Romy

Raoul: 28 jaar en taken met Lieke

Robbie: 24 jaar en taken met Jamie

Koen: 24 jaar en taken met Juultje

Milo: 23 jaar en taken met Charlotte

( oke voordat er haat komt over Carolijn, nee dames en heren WE LOVE CAROLIJNNN maar ze komt gewoon niet in dit verhaal voor)

Romy: 26 jaar, taken met Matthy en ze kent Liv al omdat ze haar trainer bij de voetbal is, Romy is profvoetballer en daardoor kan ze iedereen heel veel trucjes leren.

Lieke: 26 jaar en taken met Raoul

Jamie: 23 jaar en taken met Robbie

Juultje: 22 jaar en taken met Koen

Charlotte: 22 jaar en taken met Milo

>>>> leeftijden van vriendinnen kloppen sowieso niet hahahah

Oja de rest kent Liv nog niet alleen Matthy heeft soms iets gehoord maar niet veel!

in het verhaal gaat het op een gegeven moment niet meer goed met Liv en krijgt ze nieuws.... maar is dit nieuws goed of slecht?

jaaaa daar voor moet je maar het boek gaan lezen! Veel plezier met lezen, en tips zijn altijd welkom. Vergeet hem ook ff geen likeee te geven!

DE GROETENNNN!

XX

Een laatste wens... of toch niet!?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu