Pov Liv
~ 10:00~
Ik word rustig wakker door de zon die door de ramen schijnt. Ik kijk op m'n telefoon en zie dat ik een melding heb van Romy.
De chat:
L= Liv, R= Romy
L= hee Romy ik ga morgen na het bankzitters concert. Kwam jij ook nog?
R= ja tuurlijk kwam ik ook! M'n man is dr hè 🤣. Nee grapje heb dr heel veel zin in.
L= oké dat is fijn. Ik ben dr wel optijd.
R= we moeten ff na de tijd afspreken als iedereen weg is, en hoe is het met je?
L= Uhmm kijk is goed maar ik ga met de wens ambulance want het is allemaal verkeerd afgelopen dus ben dr al langer.
R= WENSAMBULANCE?! Jij gaat mij straks echt uitleggen wat dr is gebeurd.
L= ja ja doe ik!
R= tot zooooo!
Einde chatIk kijk naast me en zie Mats. ' goedemorgen' zeg ik, ik krijg een ' goedemorgen' terug.
Een tijd later komen er personen binnen lopen, ' hallo goedemorgen wij zijn van de wensambulance, hoelaat wil je weg?' Zegt een man. ' het liefst ben ik er een uurtje van te voren.' Reageer ik. ' oké is prima, zijn we hier kwart over 5 want het is een kwartiertje rijden.'
Zegt de vrouw die er naast staat.' Prima tot vanmiddag' en de mensen lopen weg. ' mats heb jij de boys al geappt?' ' heb ze wel elke keer alles vertelt maar nog niet over hoelaat vanavond, dat zou ik nog wel even doen' ' is prima lieffie'Pov Romy ( ja is x wat anders 🥹):
Ik heb vanochtend met Liv geappt, blijkbaar is er veel gebeurd waar ze me over bij gaat praten. Matthy was vanochtend al wakker, ze hebben vandaag geen opnames maar de jongens zouden hier heel komen want het is dichtbij ons huis. Hij doet vandaag heel zenuwachtig, ik zou niet weten wat er aan de hand is maar zijn kennende vertelt die het wel als die wil.
~14:00~
TRING TRING TRING
Ik hoor de bel gaan, waarschijnlijk is dat een van de jongens, ik was nog bezig met de was. Ik hang het laatste van de was aan de waslijn en loop weer naar beneden. Ik zie raoul en Lieke op de bank zitten. ' heee' zeg ik. ' Hoii' zeggen ze terug en ik geef ze een knuffel. Na 15 min is iedereen er, inclusief alle meiden. We praten over van alles en nog wat, Milo gooit soms rare opmerkingen waar van je denkt; o oké. Verders is het heel gezellig.
Pov Joella:
Vandaag is het bankzitters concert JIPPIEEE ik heb dr zoveel zin in! Ik ga ook met Liv, heb het verhaal van mats mee gekregen maar er is zoveel gebeurt in een korte tijd. Het is nu rond 16:00 en ik ga m'n klaar maken, moet ongeveer 30 min fietsen naar het concert. Als ik klaar ben ik het al weer 17;00 en loop naar m'n fiets en begin dan met fietsen naar het concert.
Pov Matthy:
Ik stress hem vandaag al helemaal, ik heb een verassing voor Romy. De jongens weten het alleen nog niet, ik heb Lieke net even geappt of ze met de meiden een stukje kunnen gaan lopen. Even later gaan de meiden ook weg, en begin ik dan maar met praten. ' boys ik heb een verassing voor Romy maar wil nog niet vertellen wat, mag ik dat onder het concert doen?' Iedereen stemt in. Na een tijdje zijn de meiden weer terug, rond 17:00 vertrekken wij ook.Pov Liv:
Jaaa zoveel zin in het concert, niet normaal. Mats is ondertussen gek geworden van m'n gepraat. Rond 17:00 begin ik me klaar te maken ( tot hoever ik me klaar kan maken onder een deken 😭) , en dan na een kwartier staan de mensen alweer aan m'n bed die me mee zouden nemen. Ik word in de wensambulance gezet en zit met mats achterin.Aangekomen bij het concert, we lopen naar binnen en de jongens en Joella zijn er bij gekomen. Joella had ook een vriendin tess mee gekomen en het is nu al gezellig.
Ik word in het midden gezet in m'n bed, het klinkt raar maar is wel zo. De jongens komen oplopen en ze kijken mij en m'n vrienden de hele tijd aan. Ja ik snap t wel, het ziet er anders uit met een slangetje in je neus maar niemand die mij hier weg haalt. Op een gegeven moment na 15 minuten zie ik Matthy op het podium naar voren lopen, ' u Uhm dames en heren ik wil wat zeggen, Romy zou je een x willen komen?' En ik zie Romy het podium op lopen en we kijken elkaar gelijk aan. We lachen naar elkaar, Matthy gaat opeens op z'n knieën ' lieve lieve lieve Romy, vanaf moment 1 vind je super leuk. Wil je alsjeblieft met mij trouwen?' ' jaaa natuurlijk wil ik dat!' Zegt Romy en iedereen begint te gillen. Het optreden is super gezellig! Op het einde loopt iedereen weg en komen de bankzitters naar ons toe lopen......CLIFFHANGER!
~ 838~ woorden
Tot het volgende deel,laat ff weten wat je er van vind en alsjeblieft laat een sterretje achter!
DE GROETEN!
Xx
JE LEEST
Een laatste wens... of toch niet!?
Fiksi PenggemarLiv wil een laatste wens doen maar is dat wel haar ALLER laatste wens? Ga maar gewoon ff lezen, je hebt niks aan deze omschrijving haha Oja als je denkt waarom ft// bankzitters? die komen ook in het verhaal voor! Veel plezier met lezen.