deel 8:) Wacht wat?!

76 8 0
                                    




Op het einde loopt iedereen weg en komen de bankzitters naar ons toe lopen......

Pov Liv :

In de verte ziek ik de bankzitters al aankomen lopen en lopen de meiden er naast. Als Romy mij ziet komt ze naar me toe rennen en de bankzitters kijken elkaar verbaast. 'Zooo liv hier is echt wel wat gebeurd, vertel' Zegt Romy. Ondertussen staan alle bankzitters en de meiden er bij. 'R-Romy ken jij haar?' vraagt Juultje. 'meiden en jongens dit is Liv , ze zat bij mij bij de voetbaltraining maar kon vanwege omstandigheden niet meer verder en blijkbaar is het erger geworden.' 'Ohh nou ik ben Raoul' en raoul loopt naar me toe en ik wil een hand geven maar hij geeft me een knuffel en zo doet iedereen dat. ' maar mogen we vragen wat er aan de hand is?' vraagt Robbie. Ik kijk naar Mats en Joella, en Mats knikt naar mij. Joella haar antwoord is: 'het is goed meis jij kunt dit!' 'Oke het klopt dat ik eerst bij de voetbal zat, toen kreeg ik thuis te horen dat ik niet meer welkom was. Dit is niet hoe het precies is gegaan maar mocht niet meer thuis zijn. Toen die avond ging ik naar Joella want had geen slaapplek. Op school viel ik out en bleek dat ik een spierziekte had, ondertussen was de jeugdzorg bij Joella geweest en die vonden dat ik naar de jeugdzorg moest. Daar heb ik al deze lieve jongens ontdekt. Een paar dagen in de jeugdzorg later viel ik en werd ik over geplaatst naar het ziekenhuis. Tot aan nu hebben ze me vertelt dat ik vanavond een operatie onder moet gaan want a- anders haal....' ik kan mijn zin niet meer afmaken en begin te huilen. Raoul komt bij me op mn bed zitten en hij geeft me een knuffel. ' Moet ik het voor je verder vertellen?' vraagt Mats. Ik knik, 'Als ze de operatie niet ondergaat haalt ze het niet, daarom is de operatie met spoed. Ondertussen heeft de jeugdzorg haar er ook uitgestuurd dus heeft ze geen huis meer.' Ik kijk dankbaar naar Mats. Ik zie Matthy en Robbie met elkaar fluisteren. ' dit is echt heftig, maar hoe heb je het voor elkaar heen gekregen om hier heen te kunnen?' vraagt Koen. 'dit was mijn laatste wens' zeg ik erop. 'is het dan een idee dat wij meegaan naar het ziekenhuis?' vraagt Matthy. 'wacht wat?! zouden jullie dat willen? ik wil echt jullie niks verplichten en niet met mij ziekte belas-'ik kan mn zin niet afmaken want Robbie onderbreekt me ' natuurlijk willen we het echt! anders zouden we het niet zeggen!'

De meiden van de bankzitters gaan niet mee behalve Romy want hun moesten nog iets anders doen. Opeens word Sem gebeld, 'hallo u spreekt met sem' de telefoon staat op de luidspreker dus horen we alles. 'WAAR BLIJVEN JULLIE?! LIV VERWACHT IK NIET MAAR JULLIE ZIJN OVER 20 MINUTEN TERUG!' zegt mevrouw de Jong. 'uhm ja doei mevrouw de jong' eindigt sem mee. 'jezus wat een trut is dat zeg!' zegt Milo. 'jep maar wij moeten dan gaan dus doei' zegt Roel en de jongens lopen weg tot dat ik ook gebeld word.....

CLIFFHANGER!

een kort deeltje om jullie eventjes te plagen, maar ben wel trots op dit deel eigenlijk! tot het volgende deel en vergeet geen sterretje en een leuke reactie achter te laten.

~ 569~ woorden

DE GROETEN!

xx

nu ik dit terug lees denk ik... shit man ik heb lang nie meer gepost, maar ik doe me best. Heb alleen door omstandigheden niet veel tijd gehad. Sorry daarvoor

Een laatste wens... of toch niet!?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu