Deel 9! O-peratie

50 3 0
                                    

Word ik ook gebeld....
Pov Liv:
O nee daar hebben we mevrouw de jong nog een keer. Opeens loopt Romy de kamer uit. " met mevrouw de jong, Liv we willen jou mededelen dat je bij deze geen huis meer hebt, we wouden je eigenlijk een tweede kans geven en hadden daarom een overleg met de jongens er bij maar ik wens je succes met je operatie" en ze hangt op. Ik barst in tranen uit, Robbie komt naast me zitten en vraagt aan me: " liv wat is er? Kun je praten?" " Uh-m mevrouw de jong... bellen... uithuis" " even rustig Liv" zegt raoul. " dus je moet echt uit huis?" Vraagt Milo. " man man man hou je kop is joh Milo, wat een beschimmelde kaas vraag is dit" zegt koen erop. Er verschijnt een lach op m'n gezicht. " Matthy waar is Romy heen?" Vraag ik aan Matthy, " ze moest met spoed ergens heen maar geen zorgen" antwoord Matthy. " jongens ik heb een idee, ze komt een tijd bij ons wonen" zegt Robbie, ik kijk hem verbaasd aan. " huh ik bij jullie wonen? Hebben jullie dan geen last van mij?" " geen zorgen komt goed" antwoord raoul.
" maar er wacht nog een operatie op je Liv" roept de persoon die de auto bestuurd terug naar het ziekenhuis. Shit Shit er gaan allemaal weer sernario"s in m'n hoofd af, ik mag bij de jongens blijven, oké daar ben ik hun super dankbaar voor maar nu nog die operatie waar ik van te horen kreeg dat het misschien beter kan worden, maar misschien ook niet. " Uhm ja ik ga mee" " Liv wij rijden achter je aan" zegt Koen.

~ aangekomen bij t ziekenhuis~
Alle jongens praten me moed in dat ik het kan en de operatie overleef. Ik ga met de artsen mee en word onder narcose gelegd. Ik hoop maar ook zo dat dit allemaal over gaat......

Hallo mensen ik ben weer terug van weggeweest, heb t echt druk met school en maak dit ook in m'n laatste vrije minuten. Ben ook in de tussentijd nog jarig geweest enzo maar dat boeit niet veel maar dacht dus dat ik veel vrije tijd had in herfstvakantie maar nee hoor. Ik moet even meer inspiratie weer gaan vinden en dan beloof ik jullie op een grotere deel xx

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Oct 26, 2023 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Een laatste wens... of toch niet!?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu