deel 6:)

48 7 0
                                    


'ik weet het niet maar mijn gevoel zegt van.............'

POV: leonie 

'mn gevoel zegt van wel want dan kun je zo met de wensambulance, we hebben nog wel een beetje slecht nieuws' zegt de dokter  ' o oke bedankt, wilt u mij vertellen wat het slechte nieuws is?' 'ja uhm nou kijk je moet wel een operatie ondergaan, de kans op leven word anders veelste klein. We willen namelijk even met je bespreken voor wanneer de operatie is.' eindigt de dokter mee. Ondertussen krijg ik tranen in mn ogen. ' uhmm ja is p-rima denk ik, zou het na het optreden kunnen?' 'hoelaat was het optreden morgen?'  'van 18:30 tot 19:30 ' 'o dan kun je rond  8 uur  terug zijn en dan om half 9 de operatie. Veel succes dr komen waarschijnlijk nog mensen voor de ambulance morgen ochtend overleggen.' En de dokter loopt de kamer uit. Ik begin keihard te huilen. 'hee leonie kom eens hier' en mats geeft me een knuffel. 'wat is dr aan de hand met je?' vraagt Mats. 'kijk ik wil gewoon plezier maken, nu komt die kaulo dokter zeggen dat ik gelijk na het optreden moet opereren. Die dokter is gewoon een irritante kwal, Ik hoop dat ik na de operatie naar huis mag. MA IK HEB HELEMAAL GEEN HUIS! Omdat ik daar ook al blijkbaar uit ben gegooid' 'rustig rustig leonie, het komt echt wel goed morgen en anders regelen we altijd een andere optie' zegt Mats. We praten nog verder over morgen, ik schrijf nog een stukje in mn boek en we vallen in slaap.............

Dagboek

Ik ga morgen naar het optreden van de bankzitters en heb dr super veel zin in! Alleen ik word zo chagrijnig van die irritante kwal van een dokter. Gelukkig krijg ik een andere dokter met het opereren. Nu hoorde ik dat ik misschien na de operatie naar huis kan. Terwijl ik heb nu geen huis, ma ik maak me er geen zorgen meer over en ga lekker slapen! Ik had romy nog geappt of ze morgen naar het concert mee ging, maar daar kreeg ik geen antwoord op. Hopelijk reageert ze morgen wel want heb dr lang niet meer gezien.

xxxx

hier expres een kort deeltje voor jullie:) Het volgende deel inclusief het optreden waar de bankzitters dus ook in voor komen word hopelijk langer. 

DE GROETEN!

- 391- woorden

xx Leonie



Een laatste wens... of toch niet!?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu