deel 5!:)

67 7 6
                                    

ik bedenk me geen seconde en ren gelijk op hem af maar ik val en opeens word alles zwart voor me ogen.......

Pov Mats:

Shitt shitt shittt, nee waarom nou?! 'Liv alsjeblieft word wakker, Liv alsjeblieft' wat ik ook maar doe liv reageert niet. 'MEVROUW DE JONGGG, HELPP!' Mevrouw de jong komt aan rennen en zegt gelijk 'mats wat is er?' 'Liv is gevallen door m-i-j' 'Oke het komt goed ik ga nu een ambulance bellen' en mevrouw de jong loopt. 'sorry liv, sorry het is allemaal mijn schuld' Ik begin te huilen want ik voel me zo schuldig, nu gaat mevrouw de Jong ook nog de ambulance bellen en straks moet ze mee?! Opeens komen de jongens aan rennen en ik vertel hun het hele verhaal. 'Je bent nooit zo bezorgd geweest om een meisje die hier komt? Mats vind je dr leuk?' vraagt Levi. 'Jongens dit is een meisje waar ik het nooit zo op die manier voor gevoeld heb en ik gun het dr geen eens dat ze uit huis is gegooid en een ziekte heeft. Sorry jongens maar ik vind dr echt leuk....' antwoord ik. 'dat maakt toch helemaal niet uit joh, het is juist heel leuk voor je! Ik zweer je dat zij jou ook leuk vind' zegt Luca. 'Ik weet het niet hoor' 'echt wel geloof ons!' zegt Sem.

Pov: Liv ( voor de duidelijkheid het is nu nog rond de middag)

*Piep piep piep* Ohh wat is dit geluid nou? Shit ik lig in het ziekenhuis. Dit was dus helemaal het plan niet. Ik verheugde me zo op morgen om naar de bankzitters te gaan.... dat kan ik nu wel vergeten. Ik zie opeens 5 jongens de kamer in komen lopen. 'Hoi' zeggen alle jongens behalve Mats. ' hoe gaat het?' vraagt Roel. 'uhmm ja zoals je ziet lig ik in het ziekenhuis... voel me niet echt al te best en vooral mn spieren doen pijn.' 'o dat is niet fijn!' zegt Roel. Ik negeer het antwoord een beetje en kijk Mats aan, bedenk me geen moment en zeg: 'iedereen behalve Mats willen jullie eventjes de kamer verlaten?' De jongens lopen weg. 'Mats kom eens hier zitten' ' ohh oke' 'ik wil je eventjes zeggen dat het helemaal niet jou schuld is en je dr niks aan kan doen want het komt vlgsmij door de spierziekte' ' maar alsnog zit het niet echt lekker' 'geloof mij!''oke bedankt! Ik moet je wel wat vertellen Liv ' 'vertel maar' 'nou het zit zo en misschien is het niet het beste moment maar ik vind je echt heel leuk...' Ik bedenk me geen moment en geef hem een zoen. 'is het nu duidelijk genoeg?' 'j-ja bedankt!' 'geen bedank joh gekkie' Opeens komen er 2 dokters binnen gerend. 'iedereen de kamer verlaten NU!' schreeuwt 1 dokter. Ik zie Mats sip weglopen. 'Liv je moet pijnstillers krijgen want we zijn bang dat je het anders niet red, als het erger word moet je ook een operatie ondergaan' zegt de dokter en begint ondertussen het infuus waar de pijnstillers gegeven door worden aan te koppelen. ' Mag ik het even vertellen aan mn vrienden die hier zijn?' vraag ik netjes. 'uhm ja ik haal ze ff' Even later komen de jongens binnen lopen. ' wil je het zelf vertellen of zou ik het zeggen?' 'ik vertel het zelf wel' ik hoop zelf als ik het vertel dat de jongens niet boos worden. 'Jongens... kijk ik heb dus die spierziekte maar het is heel erg geworden en nu krijg ik pijnstillers en ze hebben net nog iets besloten om er bij te doen om het tegen te houden, als ik dit niet doe dan r-red ik het waarschijnlijk niet' ik kon mn tranen niet meer houden en begin te huilen. ' rustig meiss je kunt zo verder vertellen' zegt Mats en die woorden doen me goed. ' Als dit erger word dan moet ik een operatie om mn leven te redden.' 'poehh dit is wel heftig allemaal opeens maar als ik voor iedereen uit moet gaan, gaan we er alles aan doen om het goed te laten komen en we zijn dr voor je!' zegt Roel. 'dankjee jongens en er mag s nachts 1 iemand bij me blijven maar vecht dat maar uit' ' uhmm ik vind dat Mats mag!' schreeuwt Sem gelijk. Iedereen stemt er mee in, 'oke is prima, halen jullie dan voor mij en Mats kleren....


De kleren van Mats en mij zijn gebracht, ik lig nog steeds aan het infuus. 'Liv heb je dr over nagedacht hoe je naar de bankzitters morgen gaat? Ging Joëlla nog mee? Zouden wij dan met jullie mee kunnen?' ' rustig lieffie het komt goed ik druk zo ff op knopje en dan vraag ik of de dokters een idee hebben en natuurlijk wil ik graag met jullie en Joella!' 'mag ik op het knopje drukken?' 'het kleine kindje wil weer op het knopje drukken hoor' 'hahaha deze krijg je terug madame' en hij begint me te kietelen. 'stop stop hahahah stop' 'oke ik stop al' en Mats duwt op het knopje. Even later komt de dokter binnen lopen. ' hoi ik had een vraagje. morgen zou ik eigenlijk met mn vrienden naar bankzitters. Is dr nog een mogelijkheid dat dit kan?' vraag ik netjes. 'ik weet het niet maar mijn gevoel zegt van.............'


CLIFFHANGER!

hee lezertjes! hier ben ik weer na een lange tijd, was deze week gewoon inspiratieloos. Gelukkig heb ik nu het idee helemaal voor me en hoop zo snel mogelijk weer verhalen te kunnen schrijven.

Laat eventjes een sterretje en een lief berichtje achter in de reacties!

~ 937 ~ woorden

DE GROETEN!!!

xx

Een laatste wens... of toch niet!?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu