Öğle arası Jin Hoca'nın, müdürün, çağırmasıyla odasına doğru ilerlemeye başladık. Sabahki halayın sesini duyan diğer öğrenciler hatta bazı öğretmenler de bize katılmıştı ve sınıfa sığmayınca bahçede devam etmiştik.
Jin Hoca söze gireceği esnada ben girdim. Yine bize kızmayacaktı, biliyordum. Bu lisede son senemizdi ve böyle olayların başını yaklaşık 3 yıldır biz çekiyorduk. Çevre okullarda bile popüler olmuştuk.
"Hocam siz niye hiç kızmıyorsunuz bize ya okulun adını çıkardığımız halde?"
"Evladım biz de eğleniyoruz şurada zaten ben kızsam bile yapacaksınız. Bir de sizin sayenizde Namjoon Hoca'nızla ilişkimiz mükemmel ilerliyor. Okuldaki çoğu kişiyi de siz kavuşturdunuz zaten."
Sonra aklına gelen şeyle yapay bir şekilde dudaklarını büzdü.
"Ama size çok kırıldım resmen halay kuyruğu başında ben yoktum ve Ayarsız Hyun vardı. Ayrıca olayı organize eden de Atarlı Kedi'ymiş."Sonra Minho'ya döndü. Müdür hepimize böyle lakaplar takıyordu.
"Minho yavrum bunların seni bozmasına izin mi verdin çocuğum? Cezalısınız çok kırdınız beni.""Hocam çıkarın ağzınızdan baklayı işin aslı ceza değil anladık biz onu."
Seung yine yüz okuma analinize başlamıştı ve yine haklıydı."Ah, Zeki Köpüş'üm beni bir sen anlarsın. Herkes ayağa kalksın, karar verildi!"
"Hocam ayaktayız zaten." diye hep biz ağızdan konuştuk.
"Karar! Öğretmenlerin ve öğrencilerin ortak planıyla tiyatro sergisi yapacaksınız. Küçücük bir sergi canım. Konu, kişiler, olay, mekan, dekor... kısacası her şey size ait. İsterseniz başka öğrencileri de dahil edebilirsiniz."
"Ya yapmazsak?" Bu sefer baş kaldıran yine Seung'du.
"Velileriniz durumunuzu sordu."
Bu bizim için yeterli bir sebepti. Şu zamana kadar sadece 9.sınıfta karıştığımız olaylardan haberleri vardı. Sonrasındakileri müdürümüz özenle saklamıştı."Hocam zorla tiyatro mu sergileteceksiniz? Bir de kuliste silah doğrultun." diyen Hyun ilk ve son defa mantıklı konuşmuştu sanırım.
"Yok kulis olmaz benim de izlemem lazım sonuçta ben önerdim plan-"
"İnanmıyorum hocam plan sizden çıkmamıştı hani!" diyerek lafa atladım.
"Öyle mi olmuş. Velinin adı neydi yavrum?
Sustum.***** (5 Star - bugun comeback geliyoo agagag)
Minsung için bizi seçin!
Bestkarslı grup adını "Light, Camera, Minsung" olarak değiştirdi.
Light, Camera, Minsung
Kuçukuçu
Oha bu isim iyiymiş
Tiyatro yıl sonunda zaten acele etmeye gerek yok
Hadi çıkışta lunaparka gidelimBestoldchan
Ya Hyunjin ne lunaparkı?
Kaç yaşında adamsın it herifKuçukuçu
Hyunjin?Bestoldchan
Ay hayatım yanlış görmüşüm
Lan yok bu Hyun üstten mesaj atıyor
Huyum x DedooHuyum
Chan dedosum lunaparka Felix başka birini de davet etmiş 😭😭Dedoo
Ne kim nerede nasılHuyum
Soobin'i davet etmiş
Felix
Lunaparka
KonuşarakDedoo
Ee yani
Lan
Sen ondan hoşlanıyordun değil miHuyum
Günaydın sen iyice unutkan oldun
Günaydın diyince yine aklıma Gün Işığı'm geldi...Dedoo
Sen baya baya aşıksın
Soobin onun neyi pekiHuyum
Bilmiyorum
Ama bu çocuk yeni çıktı piyasayaDedoo
Bence Felix'le konuşHuyum
Konuşmaya çalıştım ama gram önemsemedi...Dedoo
Bence senden hoşlanıyor
Ama nasıl yüz vermedi anlamadımHuyum
Soobin'le konuşurken yanlarına gittim
Sonra yüzüme bile bakmadan "Ya şu an olmaz" dwdi
Normaldw Jinnie'm dwrdi
Aglpyoxrm
Çwk kötüryjm bşzw geliwrmşsnDedoo
Yaa ben kıyamam sana bebeğim
Geliyorum hemen**** Chan'den****
Bu çocuklarla uğraşmak gerçekten bazen beni yoruyordu. Ama onlara destek olmak benim görevimdi. Onlara ihtiyaç duydukları baba sevgisini vermeyi seviyordum.
Sonunda Hyun'lara vardığımda kapıyı benim için açık bıraktığını gördüm. İçeri adımladım ve onu ne zaman bu küçük çocuğa dönüşse yaptığı gibi odasında yorganın altında müzik dinlerken buldum.
"Hadi Hyunjin depresyon çıkışı sol tarafta."
Gelişimi duymuş olmalı ki kulaklığını çıkardı.
"Biz o yollardan geçemedik be Chan. Sağ bizi hep vurdu.""Yaa kıyamam ben sana hadi toparlan çabuk salonda bekliyorum."
Yaklaşık 15 dakika sonra geldi. Ağlamıştı ve bunu fark etmemem için yüzünü bolca yıkamıştı. Bunu hep yaptığı için anlamam zor olmadı.
"Bugün gözyaşı saklamak yok küçüğüm. Bugün her şeyi anlat ve rahatla."
"Felix'e gerçekten çok aşığım. Ama yıllardır onu uzaktan sevmek çok yoruyor. Özellikle arkadaş gibi davranmak. Ve normalde benim şakalarımı severdi. Bugün ilgilenmedi bile... Ağlamak istemiyorum Chan Hyung. Ama içimden sadece bu geliyor. Benimle olmak istememesinden ve benim yüzümüzden sizin de aranızın açılmasından korkuyorum. "
"Bana kalırsa Felix senden hoşlanıyor Hyunjin. Sana bakışı bile çok derin. Sadece farkında değil çünkü ilk defa tattığı bir duygu. Ben onunla konuşur, ağzını ararım sen merak etme.'
Yaklaşık yarım saat sonra biraz daha iyi olmuştu ve şimdi anlaştığımız saatte lunaparka gitmek için hazırlanıyorduk.
'''''''''
yaa uzgunum gecis bolumu oldu bu daa
662 kelime ama degisik olmus
bu bolumun sarkisi Emir Can İğrek-Kaptan olsuun cok seviyorummm
aranizda dinleyen var mii 🤧🤧
her neysee optum hepinizii
yorum birakanlara tesekkur ederimm cok tatlisinizz 🤧🤧
duygulandim ayh
kendinize dikkat ediin 💕🫂
tıss 🐍
01.06.23 <> 19.06
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Light, Camera, Minsung
FanfictionSaklambaç mı oynamak istiyorsun? Sobeleyeceğimi bilmen gerekir. Ama bu, bizim oyunumuzun sonu değil, başlangıcı olur. -♡ Jk: "Light, Camera, Minsung... Minho şimdi!" -☆ Yayın sonlandığında son kez vedalaşıp dağıldılar. Arkalarında ise onları tekrar...