You Never Know-Blackpink
hanxjsieidieidjjUyku tutmadığı için Minho'yla konuşuyorduk.
kudurabilirsin_minho x teddyofsung
kudurabilirsin_minho
uyudun mu tavukteddyofsung
hayirrkudurabilirsin_minho
sabahlayalim miiteddyofsung
olurrkudurabilirsin_minho
tamam o zaman*yarım saat sonra*
kudurabilirsin_minho
benim biraz uykum geldi
ama senle konusmak istiyorumteddyofsung
aa olmaz oyle uyu ama
sonra konusuruzkudurabilirsin_minho
tamam su kadarcik 🤏🏻 daha konusalimteddyofsung
pekiikudurabilirsin_minho
size gelsemmteddyofsung
aa seyy
olur aslinda evde tekimYarım saat sonra
Minho
Yaklaşık yarım saat sonra kapının önündeyim. Aklıma lunapark sonrası onu eve bırakmam gelince gülümsedim. Yaklaşık 2 dakika sonra kapıyı açtı.
"Hoşgeldin Minho Hyung."
"Hyung demene gerek yok sincabım. Şu an kimse yok yanımızda."
Dudaklarını büzdü.
"Ah, alışkanlık oldu üzgünüm Minho'm."
Minho'm demesini çok seviyorum.Onu da seviyorum.
İkimiz de birbirimizi seviyoruz ama yazar kavuşturmuyor yazara sövmek isteyenler dm gelin biraz flört edelim en azından
"Tamam o zaman biraz konuşalım sonra yatarız belki."
Yatarız.
Biz.
Ne diyorum ben ya?
Kafamın içinde Seungmin'in burada olsa "Sizin gibi aptal aşıkların ben..." diyecek olması dönüyor.
Aşık.
Ben.
Salona geçtik ve rastgele konuşmaya başladık. Konu anılarımıza gelmişti.
"Ben de okulu karıştırmak için yaptığımız planları okuyordum."
Bu dediğine ikimiz de gülmeye başladık. Gerçi, evet gülmeyi unuttum çünkü gülüşü beni bitiriyordu."Ah, çok güzeldi. Özellikle sürekli beni kullanmanız. Müdür benim yapmayacağıma inandığı için hep beni öne sürüyordunuz."
"O müdürün salaklığıydı, kabul et."
Yaklaşık 3 saat sohbet ettikten sonra uyumaya karar verdik. Bu güzel sohbet beni mayıştırmıştı. Onunla zaman bile çabucak geçiyordu.
"Şey ben koltukta yatarım."
"Yaa olmaz ki öyle ama..."
"Neden?"
Bence yanında yatabilirim."Yani, şey ben... Şey diyecektim... Tamam neyse sen koltukta yat o zaman."
Dönüyorum, dönüyorum, tekrar dönüyorum. Yok, uyuyamıyorum. En son 1 saat kadar böyle mal mal tavana baktıktan sonra onun yanına gitmeye karar verdim. Zaten çoktan uyumuş olmalıydı. Sabah da ondan önce uyanır kalkarım yanından.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Light, Camera, Minsung
FanfictieSaklambaç mı oynamak istiyorsun? Sobeleyeceğimi bilmen gerekir. Ama bu, bizim oyunumuzun sonu değil, başlangıcı olur. -♡ Jk: "Light, Camera, Minsung... Minho şimdi!" -☆ Yayın sonlandığında son kez vedalaşıp dağıldılar. Arkalarında ise onları tekrar...