Zümrüt (nsfw)

243 12 26
                                    

"Planın seks yapmaksa, seninkine gitmemiz gerekecek."

Ha.

Ve şimdi burada, acı verici derecede yakışıklı olan adam ona biniyor ve dar gömleğini çekiştiriyor. Kaveh hafifçe bronzlaşmış tenine acınası, alçak bir inilti kazandırdı, elleri kendiliğinden hareket ediyor ve bir his yakalamak için dışarı fırlıyordu. Adam aldırış etmemiş gibiydi, kulaklarındaki cihazı çıkarıp yatağın yanındaki şifonyere koydu.

Kaveh'in özellikle bu durumlar için kiraladığı meskene geri dönmeyi bir şekilde başarmışlardı, meyhanede sadece birkaç dakika daha geçirdikten sonra sabırsızlandılar.

"Adın..?" Kaveh, kendi gömleğini çekiştirmekle meşgul ve pantolonu çıkarılmışken geveleyerek uzaklaştı. Partnerlerinin isimlerini onlarla yatmadan önce bilmek, ödün vermediği tek şeydi.

"N'olmuş adıma?" Biraz tereddütlü olmasa da kayıtsız bir cevap geldi.

"Nedir?' Adam ona baktı, bunu yaparken eldivenlerini çıkardı ve Kaveh külotunun altında erkekliğinin seğirdiğini, alkolün yüzüne bulaşan kanın utanç verici bir uyarılma gösterisiyle güneye doğru aktığını hissetti.

"Söylemiştim diye hatırlıyorum."

Biraz duraksadı ve devam etti. "Alhaitham."

"Haitham.." Adı dilinde denedi, dilinin yuvarlanış şeklinden zevk alırken buldu. Midesinin derinliklerinde daha büyük bir ısı kabarcığı yarattı ve daha fazlası için can atmasına neden oldu.

Dirseklerinin üzerinde doğruldu, kalçaları sürtünme arayışıyla seğiriyordu. Adam - Alhaitham ya fark etmedi ya da umursamadı, acımasızca dar pantolonundan kurtulmakla meşguldü ve bir kez daha görmezden gelindiğini hisseden Kaveh tamamen doğruldu ve tozlu bir göğüs ucunu kavradı, dilini ısırmadan önce üzerine geçirdi ve emdi.

Bazı insanlar orada diğerlerinden daha duyarlı olma eğilimindeydi ve Kaveh, bir çift minyatür göğüs gibi şiş ve dolu olan lanet olası göğüse baktığında, sarhoş sersemliği içinde Alhaitham'ın onun için çok iyi olacağını anladı.

Kolları Alhaitham'ın belini sardı, onu kendine çekti ve Alhaitham'ın ısınan vücudundaki sarsıntıyı açgözlülükle aldı.

Bir el saçlarının arkasını kavradı, çekmedi ama onu daha da yakınlaştırmadı. Kaveh'in acı verecek kadar dolu, kaslı etini okşamak için aşağı kayan elleri bunu değiştirdi. Kafası iştahla çekildi ve Kaveh, yüzü kıpkırmızı olan Alhaitham'a gözlerini kırpıştırdı, ancak dudaklarının baskısı dışında ifadesi biraz nötrdü.

Bundan... zevk mi alıyordu? Kaveh, nefes alış verişindeki ufak tefek aksaklıklar dışında, tüm bu süre boyunca adamdan tek bir inilti bile duymamıştı. Çabalarının memnuniyetle karşılandığını bilmeyi tercih ediyordu ama çelik gibi sessizlik egosunu kemiriyordu.

"..Yağ getireyim."

Bunun üzerine Kaveh'in göz bebekleri büyüdü, bu ifade onu o kadar acı verici bir şekilde uyandırdı ki, tepki olarak kalçaları kalktı ve kabaca Alhaitham'ın kasıklarına çarptı.

Deniz mavisi gözleri külotunun şişkin olduğu yere, oradan da çekmecelere kaydı ve Kaveh, adamın gitmesine izin vermek istemeyerek yana doğru eğildi ve müstehcen büyüklükteki yağ şişesini bulana kadar onları karıştırdı, yaralı elleri çaresizce kavramıştı. Alhaitham'ın kalçalarını.

Kaveh genellikle dibe vurmazdı, daha çok sevimli yüzlere ve biraz şefkat sunan kıvrak vücutlara ilgi duyardı ve bu çoğunlukla kişisel bir tercihti. Ama Alhaitham'ın onu ele geçirmesine, kaslı vücudunun görüntüsü içini istekle titretmesine aldırmadı. Gereksinim duyarsa, durumu daha sonra tersine çevirmesi gerekecekti.

Midrib | KavethamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin