7

142 11 0
                                    


..вона поцілувала мене в губи.

я не очікувала, що вона мене поцілує,але я була не проти цього поцілунку. я можу погодитись,що вона красива та мила,але я не можу сказати що вона мені подобається і я хочу бути з нею,але мені подобається проводити з нею час,я готова цілий день провести з нею.

- ну все йди - сказала Рюджин

-добре - я вийшла з кімнати а потім з дому.

я сіла в машину та поїхала в
торговий центр,я вирішила поїхати в Viktoria Gardens. через двадцять хвилин я вже була в торговому центрі. я вирішила зайти в продуктовий відділ та прикупити продукти додому.я взяла корзинку та направилась до стенду з фруктами.я взяла полуницю,яблуки,виноград та кавун. також взяла свою улюблену кашу з ягодами,яблуко та манго,я взяла декілька пакетиків. і ще взяла яйця,хліб та печиво. я оплатила продукти та вийшла з торгового.я відкрила машину та поклала туди пакет з продуктами,закрила машину та зайшла в ТЦ. я вирішила зайти в New Yorker, там появилась нова колеція. перше я вирішила прикупити одяг собі а потім вже Рюджин. походивши по магазину я обрала такий образ.

я оплатила карткою та вийшла з магазину з пакетом

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

я оплатила карткою та вийшла з магазину з пакетом. дальше я вирішила зайти в Cropp. я любила там купляти одяг тому вирішила купити там одяг і для Рюджин. майже одразу я знайшла одяг який мені по душі,мені здавалося що цей одяг підійде для Рюджин тому я вирішила його взяти.

 майже одразу я знайшла одяг який мені по душі,мені здавалося що цей одяг підійде для Рюджин тому я вирішила його взяти

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.
Моя любов Where stories live. Discover now